Omdömet skrevs 19 september 2017

Helt ok. Bra musik om kvällarna och god mat i restaurangen. Rummen standard med städning varje dag. Stördes ej av musiken. Sängarna var lite hårda och kuddarna obekväma annars var rummet helt ok. Om du inte har höga krav kan jag rekommendera hotellet.

Bodde här: september 2017
Tack Christina S
Omdömet skrevs 31 mars 2017 från mobil enhet

Trevligt mellanklass hotell. Trevlig personal. God mat i puben. Trevlig livemusik uppträdanden. Dock så stör diskoteket de kör på helgerna i puben. Gick ej att sova då. Frukosten fanns kontinal och irländsk. Nära till alla sevärdheter. Discot till trots så rekommenderar jag detta hotell starkt.

Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack Isabell N
Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell i perfekt läge ca 100m från Ha'penny bridge. Rent och fräscht dock inte toppmodernt och heltäckningsmattor på rummet. Rum med badkar och restaurang med daglig underhållning. Fantastisk frukost, skulle gärna bo här igen. Inte jättebilligt men prisvärt med hänsyn till läget intill Liffey,

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Christina M
Omdömet skrevs 24 oktober 2016 från mobil enhet

Vi var ett gäng på sju personer som bodde här tor-sön i oktober. Personalen i receptionen, städerskor och baren mycket tillmötesgående.

Rummen okey i storlek och hygglig standard. Rent och bra städat. Sängarna relativt sköna. Safety deposit på rummen som var gratis.

WiFi var gratis och hyggligt bra fart.

Frukost samma pris som på andra ställen. Continental eller full irish breakfast att välja på.

Läget är mycket centralt med hela Temple district på andra sidan av ån som rinner förbi framför hotellet.

Stor restuarang och stor bar som tillhör hotellet med många besökare på kvällarna.

Bodde här: oktober 2016, reste med vänner
Tack Aero_Vagabond
Omdömet skrevs 13 juli 2016

Vi bodde på tredje våningen utan hiss, viket vars jobbigt. Rummen var stora och charmiga menen hel del av ålderns patina.
Svårt att stanna en bil utanför hotellet, men efter ca 5 minuters promenad fanns ett bra parkeringshus.
På aftonen genomfördes i den stora källaren en show med sång och dans. Sevärt!

Tips för att välja rum: Läget var det bästa.
  • Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack Bengt F