Google
från 77,05 US$
från 37,93 US$
från 77,05 US$
Omdömet skrevs 26 december 2019

Otroligt minnesvärd trip! Bästa guiden Seamus och chauffören John! Så otroligt inspirerande och intressant, Seamus kan verkligen berätta på ett sätt så att det fångar alla! Så vackert vid klipporna verkligen breathtaking. Hade kunnat gå där hur länge som helst. Rekommenderas alla dagar i veckan!

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack PiaWol
Omdömet skrevs 15 november 2019

Mäktiga klippor vid Cliffs of Moher, smala slingriga vägar på Wild Atlantic Way samt fantastisk mat och musik i Galway.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack saviktor49
Omdömet skrevs 3 november 2019

Vackert, bra guidning av busschauffören. Dock för kort tid att äta, hann inte ens äta upp. Borde lagt på en halvtimme på dagen.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack 955christeln
Omdömet skrevs 31 oktober 2019 från mobil enhet

Turen var riktigt bra. Lagom tid på stoppen. Guiden Tanya var helt suverän. Enda minuset är att det gärna fått vara en toalett på bussen. Helt kanon

Tack 465mikaelk
Omdömet skrevs 4 oktober 2019 från mobil enhet

Ska du göra en utflykt, så rekommenderar jag att åka med Wild Rover. Bra organiserat och vi fick se och uppleva mycket under denna dag. Kim var en duktig och kunnig guide och Pat en skicklig chaufför som hanterade bussen på bästa sätt!

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack Elisabeth E