Drury Court Hotel(Dublin)
The Westbury(Dublin)
  • Restaurang
Academy Plaza Hotel(Dublin)(Mycket prisvärt!)
Travelocity
Sandymount Hotel(Dublin)(Mycket prisvärt!)
Official Site
  • Fri parkering
Priceline
  • Rumservice
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Ett bra trevligt hotel med väldigt centralt läge. Rummen var rymliga och fräscha, personalen var trevlig och hjälpsamma. Kan varmt rekommendera deras frukost finns någonting för alla vare sig man vill ha något varmt att äta eller unna sig ett bakverk.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack linnkarlsson89
Omdömet skrevs 20 oktober 2016

Ett bra cityhotell med mycket hjälpsam personal. Rummet jag hade var rent och snyggt. Läget är perfekt med gångavstånd till Temple Bar och shopping. Frukosten hade det man vill ha förutom ett drickbart kaffe. Överlag ett bra hotell om man vill bo mitt i city.

• Bodde här: oktober 2016, reste i arbetet
Tack MKHansson13
Omdömet skrevs 8 maj 2016 från mobil enhet

Mycket bra hotell. Det enda som var lite dåligt var ventilationen. Det gick såklart att öppna fönstret men termostaten på väggen gick inte att få igång. Vill man se på tv får man ha tålamod och duschreglaget krävde en viss teknik. När man lärt sig den var det super. All personal var väldigt trevlig och serviceminded.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack Eva S
Omdömet skrevs 24 mars 2015

På O'Conell street i centrala Dublin ligger hotellet som har busstransferhållplatsen till Shannon flp utanför. Även Hop-On-Hop-Off finns strax utanför. Mycket bra frukost, okej rum, WiFi utan extra kostnad. En bra upplevelse som rekommenderas.,

• Bodde här: mars 2015, reste med vänner
Tack Johan1963
Omdömet skrevs 20 december 2014 från mobil enhet

Stannade till här och drack afternoon tea. Mycket gott och bra urval av te, bra kakor/mackor m.m tummen upp! Vi var sju frysta själar som gick in och sju mätta och varma som gick ut!

Har alltså inte bott på hotellet...

Bodde här: december 2014, reste med vänner
Tack theernst