The Morrison, a DoubleTree by Hilton Hotel
Drury Court Hotel(Dublin)
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 217 US$/natt.

• Fri parkering
Dublin Skylon Hotel(Dublin)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 180 US$/natt.

Travelocity
Hotwire.com
The Westbury(Dublin)
Omdömet skrevs 13 oktober 2015

Ett renoverat hotell med perfekt läge. Lugnt på kvällar/nätter, mitt emellan shopping och Temple Bar området. Gång avstånd till allt. Bra miljö och fina rum. I klass med ett Clarion hotell. Standarden är mkt lägre i Dublin än i Sverige, så satsa på ett finare hotell om man inte vill bli besviken på standarden. Detta var bra standard på med fräscha rum. Trevlig personal!!!!!!

• Bodde här: oktober 2015, reste med vänner
Tack Camilla G
Omdömet skrevs 1 juni 2015 från mobil enhet

Bodde torsdag-söndag. Ligger centralt med bara en bro över till Temple bar och med shoppingområden runt hörnet.

Mycket fräscht hotell, fina rum. Utsikt direkt mot nästa hus vilket kanske inte är så kul, men en är ju inte där för att sitta på rummet. Ibland högljutt från gatan men inget som störde.

Otrolig service! Det erbjöds hjälp med allt. Vi kände oss väl emottagna och trivdes med allt hotellet och dess personal erbjöd .

Supergod frukost, både a la carte och buffé som var lagom stor.

Rekommenderas varmt!!!!!!

Bodde här: juni 2015, reste som ett par
Tack donnay89
Omdömet skrevs 7 januari 2015

Har absolut inget negativt att säga. Det enda jag tyckte kunde varit bättre är väl frukosten även om jag uppskattade menyn man fick för att beställa så hade buffèn kunnat haft lite mer val.

Men en typisk english breakfast buffè iallafall. Testade aldrig resturangen så kan inte säga något om det tyvärr.

Rummen var riktigt snygga och fräscha, bra hastighet på WiFi:n och bra service. Gymmet var helt okej hade inte så mycket mer än hantlar och kabelställning i styrkeväg, löpmaskiner och crosstrainer var riktigt fräscha.

Hotellet hade nära till precis allt, som längst gick vi till Guinness Storeshouse och det tog 25 minuter. Åker ni till Dublin är detta hotellet ni ska bo på !

Var tyvärr lite högljutt emellanåt. vilket de även informerade om. och utsikten var väl inte jättegrym, men sen spenderade vi inte så mycket tid framför fönstret heller.

Tips för att välja rum: försök få ett rum mot liffey om det finns.
  • Bodde här: december 2014, reste som ett par
1  Tack Alex C
Omdömet skrevs 15 oktober 2014

Rent och fräscht hotell med mycket vänlig personal. Rummet var snyggt och välstädat, inte överdådigt men med allt man kan behöva. Ingen extra avgift för tillgång till wifi, skönt att slippa trixa med koder etc,, bara att koppla upp sig och köra. Väldigt bra frukost där yoghurten var upplagd redan från början, inget kladd där alla stoppar ner skedar för att smaka som på vissa andra hotell. Kul bar med många gäster och bra live-band på fredag-kvällen. Läget mitt i stan är hur bra som helst, nära till allt oavsett om det är Temple Bar, shopping eller annat man vill komma åt. Kort sagt en mycket positiv upplevelse!

• Bodde här: oktober 2014, reste med vänner
1  Tack Mats H
Omdömet skrevs 6 april 2014

Hotellet ligger nära Temple Bar men inte mitt i vilket gör det lugnt. Några minuters promenad räcker för att nå alla restauranger och barer. Ganska små rum men rent och snyggt. Frukosten är fantastisk och personalen hjälpsam. Kan rekommenderas både för affärsresor och semestrar.

• Bodde här: mars 2014, reste som ett par
2  Tack Catharina E