Meddelande från Tripadvisor:Den här verksamheten är tillfälligt stängd fram till 2020-10-10.
Öppet i dag: 11:30 - 17:00

från 93,65 US$
från 77,05 US$
från 80,61 US$
Omdömet skrevs 19 februari 2020

Bokade biljetter via nätet. Historia om Guinness och rundtur hur ölet tillverkas. Information på flera våningar. En öl ingår. Längst upp på 5:e våningen finns en mysig bar och en fantastisk utsikt. Vi var här i ca. 2 timmar, tiden gick fort. Intressant och sevärt! Kan rekommenderas.

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack 62JPJ
Omdömet skrevs 9 februari 2020 från mobil enhet

Intressant upplevelse om Guinness tillverkning och godare än väntat, roligt och intressantrundvandring

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack Fri65
Omdömet skrevs 14 januari 2020

Intressant och trevligt. Känns nästan som ett måste om man är i Dublin. Tycker dock att det är lite överreklamerat. Baren längst upp är fantastisk med sin utsikt över hela Dublin.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack PiaWol
Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Då är ett besök på Guinness en perfekt start på vistelsen. Historien om en ikonisk öltillverkare och hur en Guinness tillverkas. Besöket avslutas med fördel med en Pint uppe i baren Gravity, med utsikt över Dublin. Både jag och frugan var nöjd efter besöket.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack ophereus
Omdömet skrevs 30 november 2019 från mobil enhet

Trevligt museum. Härlig bar högst upp i byggnaden, fantastisk utsikt. Informativt museum på flera våningar.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack Carin K
GuinnessStorehouse, Manager på Guinness Storehouse, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2019

Thanks so much for the great review. We’re delighted to hear you had a fun time with us at the home of Guinness. We hope to welcome you back soon.