Omdömet skrevs 17 maj 2016

trång toalett, tråkig och ful utsikt från fönstret, mini-TV som knappt syntes från sängen, litet och trångt rum, dåligt med pålägg, ingen hiss, inget schampo och balsam på toan, inga avlastningsytor på toan

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Anders T
Omdömet skrevs 14 april 2016 från mobil enhet

Ett enkelt hotell - lite slitet ! Begränsat utbud till frukost ! Våra rum (vi var två familjer)! Ett rum med för mycket värme och ett med nästan kylskåpsklimat!
Bra läge till alla sevärdheter bussar mm.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack Sotis55
Omdömet skrevs 24 juli 2015 från mobil enhet

Vi fick ett rum på nedre våningen. Fönstren gick ej att ha öppna för det var en parkering utanför. Badrummet var pyttelitet och gammalt och slitet. Sängen var urusel. Gammal och knarrande. Läget var mycket bra. Nära in till centrum av staden. Dyrt för den standarden. Hade det ej varit för läget hade betyget blivit en stjärna.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack annki a
Omdömet skrevs 9 juli 2015 från mobil enhet

Bra budgethotell med bra frukost. Ligger väldigt centralt och nära till shopping och barer.
Dublin är en mysig stad som påminner om Stockholm, med kullerstens gator och trevliga människor.

Bra shopping finns också, bland annat på Pennys.

Datum för vistelsen: november 2014
Tack Jeanette P
Omdömet skrevs 25 augusti 2013

Bodde en vecka i ett dubbelrum på tredje våningen med fönster mot gatan. Trevligt och snyggt rum. Handdukar byttes varje dag och städningen var bra. Badkar ett extra plus (vissa rum har dusch). Personalen var vänlig och hjälpsam och frukosten bra. Trafikljudet från gatan störde lite första natten, sedan vande vi oss. Ett utmärkt ställe att bo på för den som föredrar ett mindre hotell av gästhus-typ. Ett mycket prisvärt alternativ med fantastiskt läge. Promenadavstånd till Dublins absoluta centrum och m mycket goda bussförbindelser från Parnell Square som ligger mittemot.
Det enda negativa jag kan säga är att personalen inte lyckades få vårt värdeskåp att fungera (något problem med låset) trots att vi sade till två gånger.
Tycker det är fånigt att i efterhand gnälla om att det inte finns någon hiss - på hotellets hemsida framgår att hiss saknas, och är man mån om att det skall finnas hiss bör man försäkra sig om detta före man beställer!
Vi kommer säkert att välja detta hotell vid vårt nästa besök till Dublin.
MariBMic

Rumstips: Rum mot gatan har trevligare utsikt medan rum mot bakgården inte störs av trafiken.
Datum för vistelsen: augusti 2013
Tack MariBMic