St. Stephen's Green

från 198,31 US$
från 468,16 US$
från 106,43 US$
Omdömet skrevs 13 oktober 2019

Det var trevligt att vandra i parken. Mycket folk som gikk omkring eller satt på parkbænkar. Det var inte rikktigt rætt årstid nu i oktober. Det er nog mer blomster og varmare på sommaren.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack Eva S
Omdömet skrevs 25 september 2019 från mobil enhet

Denna fina park med vatten och gröna träd. Det var som att komma bort från stor stadens jäkt och alla bilar. Ändå ligger den mitt i smeten.

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack 13Turist
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Mysigt park att gå och strosa i eller sitta och titta på folk som går förbi.
Bra om man vill ha en liten paus från alla affärer och folk. Parker ligger mitt i smeten.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack E_Kurtsdotter
Omdömet skrevs 3 juli 2019

Denna fint skötta park spelade även en viktig roll i frihetskriget mot engelsmännen. Kolla gärna in alla skulpturer.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack 490satishs
Omdömet skrevs 10 maj 2019 från mobil enhet

På vår promenad att på egen hand upptäcka Dublin kom vi först till Stephens Green Shopping.
I butiken vi först hamnade i gjorde vi de flesta inköpen visade det sig.
Hela shoppingcentrat besökte vi inte. Men vill man shoppa är detta rätta stället.

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack christinalG6188KH