“Grym brunch!”
Omdöme om Bloom Brasserie

Bloom Brasserie
Rankad som nr 7 av 2 931 Restauranger i Dublin
Kök: Franskt, Från Medelhavet, Vinbar
Bra för: Affärsmöten, Barhäng, Särskilda tillfällen, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Åt jättegod brunch med min mamma, Egg Benedict & Getost sallad. Mums!
Bottomless Mimosas
Rekommenderas!

Datum för besöket: mars 2018
Tack AnnaWikstrand

Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande redan vid dörren. Personalen var trevlig och rekommenderade rätt vin till rätt mat och till rätt pris. Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: februari 2018
Tack Anders G
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Väldigt mysig restaurang som ligger på källarplan i ett hus. Restaurangen är inredd med sten och ger en mysig atmosfär. Servitören gav väldigt god service och rekommenderade ett gott vin. Vi fick väldigt gott kött. Jag hade en upplevelse som jag aldrig har haft förr på denna restaurang. När jag beställde in en efterrätt så kom servitören med den efterrätt jag hade beställt men på den så hade han skrivit med chokladsås "Happy birthday". Jag hade bokat bordet och var den enda som visste vart vi skulle och min flickvän hade inte sagt något. Vilket gör att detta trevliga mysteriet fortfarande är olöst idag.

Datum för besöket: september 2016
1  Tack Gustaven250
Omdömet skrevs 25 mars 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe!
God mat , fin service ...
Svårt att prata - hög volym men glada människor !
Choklad tarten var underbar !!

Datum för besöket: mars 2017
Tack Kitty W
Omdömet skrevs 16 december 2012

Jag skulle inte rekommendera denna restaurangen. Vi fick vänta på vår mat i en timme, personalen delar på alla bord och glömmer därför bort sina kunder när äntligen maten kom var portionerna väldigt små men priset för högt i förhållande. Även om vinlistan är lång så kunde inte personalen sina viner, så de kunde rekommendera rätt vin till maten. Det finns bättre ställen i området.

Tack Caroline P

Resenärer som tittade på Bloom Brasserie tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt Bloom Brasserie? Berätta vad du tyckte!