“Gott kött”

Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Temple Bar
Omdömet skrevs mars 20 2017 från mobil enhet

För att vara en italiensk restaurang som kanske e mer inriktad på pasta.

Så va deras kött rätt (entrecote) på en ruccola bädd å cocktailtomater å parmesanost mm en riktigt god rätt!

Trevlig atmosfär, liten å gemytlig restaurang.

Rekommenderar denna restaurang

Tack rickardun

Omdömet skrevs september 11 2016 från mobil enhet

Liten och mysig italienare. Besökte den en lördagskväll i full rusning. Vi hade inte bokat, men hovmästaren fixade ett bra bord. Det är trångt mellan borden men maten och den trevliga atmosfären väger upp detta! God pasta och fick bra hjälp med ett passande vin till! Kan absolut tänka mig att gå hit igen!

Tack Ladybonel
Omdömet skrevs augusti 23 2016 från mobil enhet

God service och trevlig personal men maten motsvarade inte min förväntningar med tanke på det höga betyg restaurangen fått här på tripadvicer. Dessutom var flera maträtter slut då vi ville beställa vilket blir en besvikelse.

Tack Camilla S
Omdömet skrevs april 17 2016

Vi lyckades tjata oss in på den lilla italienska restaurangen, ca 35 platser stor, och möttes av stora av personalens stora famn. Varierad meny med spännande alternativ som dagens rätt, bra servis med stor kunskap om såväl mat som vin. Vitlöksräkorna och den friterade calamarin var ljuvlig. Alla supernöjda med pastan och Tiramisun var bland det bästa vi ätit. Det enda trista var att det blev väldigt varmt inne i den fullsatta restaurangen, men det bidrog också till charmen.

Tack KalleKulaStockholm
Omdömet skrevs januari 14 2016

En riktig pärla, utsökta måltider intas här. Fina råvaror serverade med omsorg och känsla samt bra utbud goda stort viner. Rekommenderas !

2  Tack Ulrica K

Resenärer som tittade på IL VICOLETTO tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt IL VICOLETTO? Berätta vad du tyckte!