“Gott!”

Queen of Tarts
Rankad som nr 2 av 32 Bagerier i Dublin
Kök: Irländskt, Café
Bra för: Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Leverans, Avhämtning
Område: South City Centre
Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

Väldigt trevligt ställen med hembakade godsaker! Enklare lunch kan också köpas här, men vi var här för fika.

Tack Magdalena S

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Ett riktigt trevligt fik med massor av läckerheter att välja mellan. Åt en god hallontårta. Hyfsat bra priser och bra läge nära Temple bar området.

Tack johanmattias77
Omdömet skrevs 22 november 2017

Gott kaffe och goda bakverk, lite roligt om du förstår namnet åxå :-) Vi skrattade i alla fall och kanske bidrog det till att vi valde att gå in?

Tack ToveM16
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Detta lilla café nära Temple Bar är värt ett besök. Väldigt goda tårtor och kakor och väldigt trevlig personal!

Tack Fredrik L
Omdömet skrevs 1 november 2016

Riktigt mysigt café. Vi besökte den större på Cows Lane men den andra såg väldigt mysig ut också men mycket mindre. Mycket kakor att välja bland men de vi tog var väldigt goda. Trevligt att få teet serverat i tekanna men lite tråkigt att vi inte fick välja tesort själva. Personalen var jättetrevlig, det var mysigt och hemtrevligt inrett. Skulle verkligen rekommendera ett besök hit!

Tack ilbombo

Resenärer som tittade på Queen of Tarts tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt Queen of Tarts? Berätta vad du tyckte!