“Lunch ”

Bra för: Barhäng, Familjer med barn, Större grupper, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Bokningar
Område: South City Centre
Omdömet skrevs 12 oktober 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe med skön atmosfär.
Bra mat, skön bakgrundsmusik, husets röda var helt ok. Bra och snabb service av väldigt trevlig och proffsig personal.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Daniel L

Omdömet skrevs 17 oktober 2017 från mobil enhet

Bra stämning God mat Trevlig personal Live musik varje dag Snabb service Plus till personalen som var jättebra

Datum för besöket: oktober 2017
Tack karfal
Omdömet skrevs 2 augusti 2015

Vi var ett gäng vänner som åt vår första lunch här. Det visade sig senare att det var ett riktigt bra ställe om man jämförde med en del ställen vi senare var på. Jag tog en fish and chips som jag tyckte mycket om.

Datum för besöket: april 2015
Tack annelieh_12
Omdömet skrevs 10 december 2014 från mobil enhet

Familjemiddag på det här trevliga stället med genuin mat och trevlig atmosfär!

Bra mat till bra pris och bra service!

Tack theernst
Omdömet skrevs 13 september 2011

Besökte detta ställe vår första kväll i Dublin och var mycket nöjda när vi gick därifrån. Atmosfären i restaurangen var mysig och kändes irländsk. Maten kom väldigt snabbt vilket kan innebära att det mesta är uppvärmt och inte så gott. Men maten var alldeles utmärkt. Åt en irländsk gryta med potatismos samt fish and chips. Båda rätterna var vällagade och mycket goda samt prisvärda. Mycket trevlig personal dessutom. Rekommenderar detta ställe!

Datum för besöket: juli 2011
Tack fredrikd81

Resenärer som tittade på The Quays Irish Restaurant tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt The Quays Irish Restaurant? Berätta vad du tyckte!