“Outstanding!”

The Bank on College Green
Rankad som nr 107 av 2 886 Restauranger i Dublin
Bra för: Romantiska möten, Större grupper, Särskilda tillfällen, Barhäng, Lokal mat, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Område: South City Centre
Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat, miljö och service. Kan ha varit den bästa middagen jag någonsin ätit på restaurang. Fick tips om restaurangen av en guide och det var väl värt ett besök!

Tack Hanna G

Omdömet skrevs 13 december 2015

Återkommer alltid till The Bank när jag är i stan, även denna gång. De har en bra service, god mat. Bra meny. Julstämningen var i full gång, efter som jag frös fick jag ett utmärkt bord vid den öppna spisen. Mycket folk som kom och gick. Som svensk kan jag rekommendera denna omgjorda bank till en restaurang...ligger i närheten av universitetet. Många av mina vänner som ska till Dublin rekommenderar jag The Bank och de är mycket nöjda.

Tack 13Turist
Omdömet skrevs 5 maj 2015 från mobil enhet

En bank som blivit restaurang. Inte världens mest unika koncept men klart en av de vackraste banker jag sett. Inredningen är riktigt häftig och ambiensen är väldigt god.

En ensam stackars pianist försökte höja stämningen med gamla pop-låtar i pianoform vilket mest lät lite krystat.

Förrätt och huvudrätt var helt underbara liksom servicen, mycket uppmärksamma och trevliga. Verkade dock ha det väldigt tight mellan sittningarna och vi blev nästan ivägkastade innan vi druckit upp teet. Desserterna lämnade en hel del att önska.

Tack Daniel S
Omdömet skrevs 9 februari 2015

God mat, vackert, lugnt, bra service, bra pris! Var absolut den bästa matupplevelsen på vår resa. Irländsk mat har en tendens att vara lite för mycket ibland (min personliga åsikt) men här lyckas dem verkligen göra maten grymt god, alldeles perfekt.

Tack Louisejoh
Omdömet skrevs 8 november 2013

En bank som är omgjord till en restaurang, inredningen är vacker och storslagen. Atmosfären är underbar, folk kommer och går. Var där 2 gånger nu på lunch. Åt en underbar soppa med en sandwich som var deras luncherbjudande (bägge gångerna). Servicen första gången var utmärkt andra gången si så där. Men jag kan ändå rekommendera stället...ett måste när man är i Dublin. Ligger i närheten av College, ligger på vänster sida av vägen om man kommer nerifrån, lite svårt att hitta första gången. OBS! Gå inte förlångt

• Atmosfär
Tack 13Turist

Resenärer som tittade på The Bank on College Green tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt The Bank on College Green? Berätta vad du tyckte!