“Mycket god mat!!”
Omdöme om Fish Shack Cafe

Fish Shack Cafe
Boka med OpenTable
Fish Shack Cafe har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 60 av 2 937 Restauranger i Dublin
Omdömet skrevs 11 november 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god mat! Jag och mitt sällskap var mycket nöjda. Personalen var mycket trevliga och flexibla!!!

Datum för besöket: november 2017
Tack Stephanie C

Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Väl värt ett besök Chiliräkor var fantastiskt goda Personalen gulliga En av Dublins bästa matställen

Datum för besöket: september 2017
Tack Wima50
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

En enkel restaurang med god och fräsch mat. Lugnt och bra service. Vi åt här med familjen och det fanns barnstol.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Emma W
Omdömet skrevs 19 december 2016

Enkel restaurang med trevlig personal, där du serveras olika sea food rätter. Finns möjlighet till såväl hummer direkt från tank, som musslor och andra fiskrätter. Mycket folk, då det är beläget i Temple Bar området.

Datum för besöket: december 2016
Tack Anders386
Omdömet skrevs 19 september 2016 från mobil enhet

Sanslöst god fisk och skaldjursmat (med inslag ifrån andra matkulturer). Vi åt här två gånger och rekommenderar det verkligen. Glöm inte att smaka glassen.

Datum för besöket: september 2016
Tack Mattias B

Resenärer som tittade på Fish Shack Cafe tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt Fish Shack Cafe? Berätta vad du tyckte!