“Mysig liten pub med god mat”
Omdöme om The Castle Tavern

The Castle Tavern
Rankad som nr 25 av 281 Restauranger i Inverness
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Åt lunch här- gott! Sambon åt haggis som fick gott betyg. Jag åt deras steak & Ale pie- gott och vällagat. Godkända pommes, men lite överkokta grönsaker drog ner betyget något.
Bra och mysig pub med enkel, god pub-mat.

Tack loui26
James R, Owner på The Castle Tavern, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

tack för din recension. Jag kommer att diskutera de överkokta grönsakerna med vår kock. Vänliga Hälsningar

Brian
Manager

Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

En pub med separat matsal som bjuder på ganska klassiska pubrätter. Vi började med en entrétallrik som kunde njutas av fyra. Varmrätterna var rikliga och vällagade. Desserten blev månadens malt mycket prisvärd!

Tack Golaus
James R, Owner på The Castle Tavern, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2017

Tack Jaloux, ja ja, månad i månaden, min favorit efterrätt varje gång.

Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Riktigt trevlig uteservering i solen! Bra och billigt, stort utbud! Trevlig personal, klassisk brunpub

Tack Andreas B
Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Trevlig pub/restaurang i bra läge nära centrum, och skön uteplats :)
Trevlig personal och rimliga priser.

Tack Nesselsten
Omdömet skrevs 24 oktober 2016 från mobil enhet

Puben ligger mycket vacker med utsikt över slottet och floden. Mycket bra utbud av öl på tapp samt bra mat

Tack Rasmus M

Resenärer som tittade på The Castle Tavern tittade också på

Inverness, Scottish Highlands

Besökt The Castle Tavern? Berätta vad du tyckte!