Omdömet skrevs 29 augusti 2017

Vi bokade pga att läget var emellan de sevärdheter vi ville se och Eminems konsert som var på andra sidan stan - och vilken jackpott vi fick! Himmelsk säng, väldigt bra frukost, fräscht, otroligt hjälpsam och bra personal, superbra läge! Finns inget negativt att hitta.
Dessutom samma pris som för ett lägenhetsrum i Edinburgh.

• Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Malin F
Omdömet skrevs 5 augusti 2016 från mobil enhet

Det finns många hotell att välja på i Glasgow, men väljer man Jurys Inn blir man garanterad nöjd. Hotellet har förstått vad hotell gäster vill ha. Personalen är både artig och tillmötesgående! Middags menyn var varierad med varm och vällagad mat. Rummen är rena, fräscha med jätte sköna sängar och bolster till täcken samt flera kuddar. Baren på bottenvåningen var trevlig men tyvärr fel musik vid just detta tillfället! Det här är ett hotell man vill besöka fler gånger!

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack rufus2012947
HazelGallo, Manager på Jurys Inn Glasgow, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2016

Dear Guest,

Thank you for your excellent review, I am delighted that you enjoyed your stay with us and thank you for your kind comments about our hotel, we can't wait to welcome you back!

The next time you are visiting Glasgow please feel free to contact me direct -
hazel_galloway@jurysinns.com

Kind Regards,
Hazel Galloway

Omdömet skrevs 30 oktober 2015

En häftig stad där hotellet ligger intill floden Clyde och med järnvägsstationen bara 5 minuters promenad från hotellet. Rummen är stora och sängarna är sköna. Utsikten var dock inte den bästa. (bakgårdsvy).

• Bodde här: oktober 2015, reste med vänner
Tack Lurad141210
niall_oshaughnessy, Manager på Jurys Inn Glasgow, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2015

Dear Guest,

Thank you for your excellent review, I am delighted that you enjoyed your stay.

Regards,
Niall O’Shaughnessy
Deputy General Manager

Omdömet skrevs 7 oktober 2015 från mobil enhet

Fint och rent rum med mycket bra wi-fi. Sköna sängar. Jättebra frukost. Bra läge, nära till Hej, blev Norrköping idag. Tar bussen härifrån 1620 så är nog inte hemma förren strax före 18.Centralstationen, shopping och restauranger. Ca 30 min promenad längs floden till konferensanläggningen.

Bodde här: september 2015, reste i arbetet
Tack Ejohpe
niall_oshaughnessy, Manager på Jurys Inn Glasgow, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2015

Dear Guest,

Thank you for your excellent review, I am delighted that you enjoyed your stay.

Regards,
Niall O’Shaughnessy
Deputy General Manager

Omdömet skrevs 13 juli 2014

Vi var här på en gruppresa och blev hänvisade till pubdelen vid frukost, frukosten saknade det mesta, personalen uppträdde förvirrat och använde så små uppläggningsfat att det lilla som fanns tog slut med en gång

Tips för att välja rum: Varning- rummen ligger bredvid ett tågstation som trafikeras dygnet runt, dvs det går ej att ha öppna fönster och ac saknas
  • Bodde här: juli 2014, reste som ett par
Tack Eva G
niall_oshaughnessy, Manager på Jurys Inn Glasgow, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2014

Dear Guest, Thank you for your review. The next time you are visiting Glasgow please feel free to contact me direct - niall_oshaughnessy@jurysinns.com. Regards, Niall O’Shaughnessy Deputy General Manager