Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Glasgow Marriott Hotel
Hotell i närheten
137 US$
125 US$
Booking.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Pool
147 US$
124 US$
Hotels.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
285 US$
111 US$
Expedia.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Pool
140 US$
109 US$
HotelIndigo.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
126 US$
115 US$
Expedia.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Pool
119 US$
Booking.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Bar/lounge
216 US$
183 US$
Agoda.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Pool
179 US$
159 US$
Agoda.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
85 US$
PremierInn.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
113 US$
PremierInn.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Restaurang
  • Kostnadsfritt internet
Omdömen (2 094)
Filtrera omdömen
2 094 resultat
Medlemsbetyg
666
864
377
116
71
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
666
864
377
116
71
Läs vad resenärer säger:
FiltreraAlla språk
Listan uppdateras ...
16 av 2 094 omdömen
Omdömet skrevs juli 16 2017

För att vara fyrstjärnig förväntade jag mig definitivt skönare sängar, riktigt gamla måste de vara. Kuddarna var låga, huvudet sjönk ner direkt. För övrigt är rummet helt okej. Hop on hop off bussen stannar mittemot gatan.

Nu pratar jag bara om personalen som tog emot oss, hon var inte otrevlig på något sätt men jag är inte nöjd med bemötandet. Först visade vi en bokningsbekräftelse och hon sa att hon inte hittade mitt namn, sen sa hon inget mer. Då kom vi själva på att det står förnamnet på pappret så vi frågade om hon behövde efternamnet, inte konstigt att hon inte hittar då efternamnet är det som behövs. Mitt förnamn är ett vanligt namn så man borde förstå att det där är inget efternamn men hon märkte inget och kom inte med förslag på lösning. Sen fick jag skriva under ett papper och ange mejladress, tydligen blev jag medlem så att vi kunde få gratis WIFI men hon förklarade inte varför jag plötsligt skulle skriva under. Toaletten i rummet var riktigt gammalt (såg inte heller så fint ut) och kunde inte spolas. Vi gick till receptionen och sa till, personalerna svarade att de skulle fixa det (ringa mekaniker). Vi väntade i rummet men ingen kom så vi gick ner igen och fick samma svar, då frågade vi om de visste när mekaniker skulle komma, då sa de att de inte visste, alltså kunde vi gå och göra vad vi ville och behövde inte vänta. Varför sa de inte det från början? Då behövde vi inte vänta. Dålig kommunikation kan jag bara säga. Jag som gäst borde inte behöva fråga allt.

  • Bodde här: Juni 2017, reste med familjen
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Annie1O1
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Ronald d, Guest Relations Manager på Glasgow Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade juli 19 2017
Google-översättning

Thank you Annie1O1 for leaving your feedback and it is a shame that you have experienced some challenges during your stay.

Your feedback highlighted certain aspects to we can share with them, so we can improve on them moving forward with our on-going internal associate training.

Once again, thank you for your detailed feedback in regards to your stay and I hope we have the pleasure in welcome your back in the future.

With warm regards,

Ronald de Wild
Guest Service Manager
Glasgow Marriott hotel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs augusti 18 2011

Jag skulle vilja ta tillfället i akt att uttrycka ett speciellt tack till Martin Roberts som stod för betjäningen på 12:e våningens Executive Lounge.
Han är den vänligaste, mest hövliga och tillmötesgående person som jag någonsin har träffat på ett hotells klubbrumsområde.
Han borde erbjudas en möjlighet att delta i kundrelationer eller befordras till en ledningsposition inom kundservice.
För referens: knaquin@mcdermott.com

Tack Kermit N
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs juli 31 2011

Bodde på rum och frukost i en natt.
Fick det rabatterade priset genom hotels.com & ytterligare rabatt från kampanjkoder.
Receptionisten var mycket trevlig, pratsam och hjälpsam.
Rummet var stort och trevligt inrett med en bekväm king size-säng med massor av kuddar.
TV:n var på med ett personligt välkomstmeddelande.
Badrummet var lagom stort. Det fanns fina, rena, vita handdukar & toalettartiklar.
Duschen var tillräcklig.
Parkering fanns till ett billigare pris på 8 £ för övernattande gäster.
Frukostrummet var ljust, rent och rymligt.
Personalen var mycket uppmärksam och artig.
Massor att välja mellan till frukost, varm och kall buffé, rostat bröd, muffins, frukostbullar, fruktjuice.
Man blev serverad te & kaffe.
Hotellet hade andra faciliteter som vi inte använde men det skulle vi göra i framtiden.

Tack paulamcneil
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs augusti 5 2017 från mobil enhet

Bodde här: Augusti 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs augusti 2 2017

  • Bodde här: Maj 2017, reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Ronald d, Guest Relations Manager på Glasgow Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade augusti 2 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen