Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 658)
Filtrera omdömen
3 658 resultat
Medlemsbetyg
1 586
1 261
512
171
128
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 586
1 261
512
171
128
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 3 658 omdömen
Omdömet skrevs 10 maj 2016

Internationellt lyxhotell i moderna lokaler med mycket marmor och mässing.

Hilton är duktiga på kvalitetssäkring; man vet vad man får och blir sällan besviken. Fast den totala frånvaron av överraskningar innebär också att Hiltons välpolerade hotellpalats tenderar att bli lite tråkiga. Och det gäller inte bara rum och lokaler, utan även restauranger och personal. Korrekt, fast tråkigt och utan själ.

Det lysande undantaget är frukostmatsalen. Skippa buffén och beställ direkt från kocken! Pocherad rökt kolja med förlorat ägg och spenat gav mig ett leende som varade ända till lunch.

  • Bodde här: januari 2016, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack Biz-N-Fun-Trips
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Daniel V, General Manager på Hilton Glasgow, svarade på det här omdömetSvarade 13 maj 2016
Google-översättning

Dear Biz-N-Fun-Trips,

It was our pleasure to have you stay with us at Hilton Glasgow.

When staying in a Hilton hotel, I am glad to hear you always know what you are going to receive during your stay. However, it is disappointing to hear that you found Hilton Glasgow’s rooms and facilities to be boring.

It is fantastic that breakfast was your favourite part of your stay and you ordered poached smoked haddock with poached egg and spinach directly from Chef Jimmy, and this left you with a smile on your face for the rest of the morning.

Once again, thank you for taking the time to review your stay with us and I do hope we can welcome you back in the future.

Kind Regards,

Daniel van Wyk
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 september 2013

Utmärkt hotell, snabb och effektiv in/utcheckning, proffsig personal, fina rum, delikat frukost, centralt bra läge och dessutom väldigt prisvärt. Alltid trevligt med pool också.. Finns inget alls att anmärka på.

  • Bodde här: september 2013, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack JonasLoh
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 april 2013

Läget är kanske inte det bästa, men i övrigt ett mycket bra alternativ. Frukostbuffén var något alldeles extra! Bra service, speciellt personalen vid frukosten var väldigt omtänksam. Stora, ljusa rum och lugnt läge på sjätte våningen. Spa-avdelningen använde vi oss inte av, så den kan vi inte betygsätta.

Tips för att välja rum: Begär gärna ett rum högt upp- utsikten över staden är tjusig!
  • Bodde här: april 2013, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack ImImgoteborg
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen