“Mycket bra pub med god mat och trevlig personal”
Omdöme om Whiski

Middagsalternativ: Lunch, Middag, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Old Town
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 30 maj 2017

Beläget på den Royal Mile, Whiski Bar & Restaurang serverar traditionella rätter, öl, ale och olika whiskysorter. Maten är utmärkt och priserna är bra. "Haggis-tower" med whiskysås är fantastisk, och för folk som är lite rädda för denna mycket typiska skotska rätt, är detta stället att pröva det. Paul och Laura gav utmärkt service.

1  Tack Ola P

Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Vi var två här och jag beställde den skotska rätten beef och pie för första gången. Det var gott med väl tillagad kött och mycket grönsaker till. Mitt resesällskap beställde köttet som skulle vara medium men var lite rödare än tänkt men det funkade i allafall. Lite fattig drinklista vilket gjorde att vi snart gick vidare. Rekommenderas dock!

Tack lillguden
Omdömet skrevs 1 oktober 2016

Populärt o nästan fullsatt på kvällen när vi var där. Lokalen är relativt liten. Centralt läge på Highstreet.

Tack PetmagMalmo_Sweden
Omdömet skrevs 28 augusti 2016 från mobil enhet

Genuin pub med alla tänkbara whisky sorter att prova. Mat av bästa sort. Allt vad man kan förvänta sig av en skottskadad pub.Dock är servicen inte av snabb karaktär. Tufft att vänta på allt det goda med torr strupe....

Tack Rolf6251
Omdömet skrevs 21 juli 2016 från mobil enhet

För tredje året i rad var vi i Skottland å Whiski har en speciell plats i våra hjärtan. Flera besök per vistelse å vi kommer komma tillbaka igen!

Underbar mat, personal, musik, atmosfär å dryck!

Tack Kristoffer T

Resenärer som tittade på Whiski tittade också på

Besökt Whiski? Berätta vad du tyckte!