“Mycket gott”

Rankad som nr 77 av 2 726 Restauranger i Edinburgh
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Princes Street Gardens
Omdömet skrevs 24 september 2016

Vi valde en kombination fem varma och fem kalla. Mycket gott och vi orkade inte äta upp allt. Trevlig personal. Det är stor efterfrågan så man det blev lite stressad.

Tack Christer99

Omdömet skrevs 20 september 2016 från mobil enhet

Bra käk, prova deras Efes öl! Litet ställe med trevlig personal. Vi körde deras megameze-meny. Då går man inte hungrig därifrån!

Tack Anders L
Omdömet skrevs 7 mars 2016 från mobil enhet

Kanonställe. Fantastisk god mat och man får massor så man behöver inte gå därifrån hungrig, tvärtom. Personalen är mycket trevliga. Rekommenderas verkligen!!

Tack Maria H
Omdömet skrevs 24 augusti 2015

Meze rätterna var väldigt smakrika och lagom stora. Efter maten var det perfekt med en kaffe och en baklava.

Tack Lena T
Omdömet skrevs 29 juni 2015

Sprang på den här restaurangen av misstag när vi kryssade oss ner till Princes Street. Den ligger på en paralellgata och när vi såg medelhavsmenyn stannade vi till där för en lunch.

Väldigt många rätter att välja på så vi gjorde som servitrisen sa, vi lät kocken plocka ihop något åt oss. Det blev typ tre små rätter serverat med olika såser och tilltugg. Jag var säker på att det var grekisk mat, min fru var lika säker på att det var libanenisk mat så när kocken kom ut för en pratstund frågade vi och då sa han att det var turkisk mat, men .... personalen kommer från alla tre länderna :)

Riktigt bra mat, snabb och trevlig service och en bonus för kockens svenska "tack så mycket".

Rekomenderas alla som vill ha något annat än "younameit" & chips.

Tack Dan C

Resenärer som tittade på Meze Meze tittade också på

Besökt Meze Meze? Berätta vad du tyckte!