“Franskt”

Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Bokningar
Område: Old Town
Omdömet skrevs 27 september 2017

Den mest franska restauranten i Edinburgh. Röd- och blårutiga dukar på borden. Menyer på franska med engelsk översättning under. Det räcker väl att säga så om denna bistro?

Tack ulma42

Omdömet skrevs 5 september 2017

Här är servicen väldigt bra. Vi åt förrätt och varmrätt, mycket fräscht och gott. Vill ni äta fin mat som ändå inte är alltför dyrt ska ni komma hit.

Tack theresa g
Omdömet skrevs 6 maj 2017 från mobil enhet

Mycket god mat och trevlig personal i en skön och avslappnad miljö. Helt klart värt ett besök lätt att hitta hit

Tack Dennis A
Omdömet skrevs 6 januari 2017

Fantastisk mat och hjälpsam personal, sällsapet åt såväl sniglar som musslor till förrätt och kött och lax till varmrätt och alla var nöjda

Tack Christer J
Omdömet skrevs 15 november 2016 från mobil enhet

Vi har varit i den söta restaurant och ätit lunch. Älskade löksoppa och mycket bra lunch paket förrätt, varmrätt och Cafe för 12£

Tack Shahza

Resenärer som tittade på Petit Paris tittade också på

Edinburgh, Skottland

Besökt Petit Paris? Berätta vad du tyckte!