“Grym mat och trevlig atmosfär!!!”

Makars Gourmet Mash Bar
Rankad som nr 4 av 2 407 Restauranger i Edinburgh
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Område: Old Town
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Grym mat och trevlig atmosfär!!! Så himla god mat. Jag tog den bästa korv med mos jag ätit och min fru tog lamm som föll isär. Rekommenderas!!!

Datum för besöket: februari 2020
Tack kickan16
johnsT8543GE, Owner på Makars Gourmet Mash Bar, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2020

Thank you Kickan,

Yours

John

Skriv ett omdöme.Omdömen (4 921)

Omdömet skrevs 19 december 2019 från mobil enhet

Mkt god mat och bra atmosfär. Hade med vårt 3åriga barn och dom fixa kanon bra till han trots han är lite kräsen, Michael som servera oss gav super bra service. Blir fler besök

Datum för besöket: december 2019
Tack J5979QXmariep
Macha_MGMB, Public Relations Manager på Makars Gourmet Mash Bar, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2020

Thank you for your review. I’m delighted we were able to accommodate the whole family and we’ll be more than happy to see you again. Kind regards, Macha

Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Slowcooked lamb med cheddarmash, mycket gott, bra service, det enda som störde var den slamriga dörren...

Datum för besöket: juli 2019
Tack Stein å
Macha_MGMB, Public Relations Manager på Makars Gourmet Mash Bar, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2019

Thank you for your review. Yes we had an issue with the door one day, but I'm happy to report that it was fixed the same day and guests can now enjoy a nice relaxing dinner. We'd be delighted to see you again when you're next in Edinburgh.

Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

Fantastiskt god mat! Trevlig, hjälpsam personal. Det var fullt när vi kom men vi fick med oss en buzzer så vi kunde vänta på ett bord ute på gatan, genialiskt! Tog bara 10 min att få bord, servicen snabb, trevlig och hjälpsam. Maten var helt outstanding! Kommer gärna tillbaka!

Datum för besöket: juli 2019
Tack 615annelij
Macha_MGMB, Public Relations Manager på Makars Gourmet Mash Bar, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2019

Thank you, that’s fantastic to read!

Omdömet skrevs 5 juni 2019 från mobil enhet

Denna restaurang är lovordad av så gott som alla...jag är dock inte lika imponerad. Maten håller dock hög standard så här finns inget att klaga på men logistiken bland personalen har mer att önska.
Vi hade bokat bord och blev placerade i ett hörn som alla verkade förbise. Vi fick vänta 20 minuter på att på beställa vår öl o mat. Ölen kom in snabbt maten tog ytterligare 20 minuter. När vi sedan ville betala var det svårt att få kontakt. Allt detta kan bero på att de var underbemannade eller att logistiken inte var synkad. Så mat betyg 4, service 2...Totalt betyg 3

Datum för besöket: juni 2019
Tack Magnus690
Macha_MGMB, Public Relations Manager på Makars Gourmet Mash Bar, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2019

Dear Magnus690, thank you for your review.
I'm glad to hear you enjoyed your food but I'm really sorry you encountered some logistical issues with service. I'll make sure to pass your comments to the team.
Thank you for the constructive criticism.

Resenärer som tittade på Makars Gourmet Mash Bar tittade också på

Edinburgh, Skottland

Besökt Makars Gourmet Mash Bar? Berätta vad du tyckte!