Omdömet skrevs 10 juli 2016 från mobil enhet

Fräscht hotell med centralt läge men vid sidan av stråken vilket gjorde det lite lugnare och tystare. Gångavstånd till det mesta. Ett par minuter från princess street som är shoppinggatan. Ett par minuter till och man kom in i gamla stan. Tog spårvagnen från flygplatsen ich hoppade av 2 min gångväg från hotellet, perfekt. Trevlig, serviceinriktad personal. Kontinental frukost, kunde haft lite mer brödsorter, inget varmt men helt ok. Lite trångt i matsalen. Överlag ett mycket bra hotell. Kan rekommenderas.

Bodde här: juli 2016
Tack SusseGYS
Jennifer W, General Manager på Ibis Styles Edinburgh Centre St Andrew Square, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2016

Dear SusseGYS,
Thank you for your review, I am delighted you enjoyed your stay here at ibis Styles. It would be our pleasure to welcome you back on a future visit to Edinburgh.
Best Regards
Jen

Omdömet skrevs 7 juli 2016 från mobil enhet

Sov över en natt med större turistgrupp. Modernt hotell med fina men extremt små rum. Badrummet höll hög standard som hemma i Sverige och inte så vanligt i Skottland överlag. Stort duschutrymme utan badkar är helt perfekt. Frukosten var dock snålt tilltagen med tre sorters pålägg och endast toast som bröd. Det fanns varken ägg, bacon eller sådant som ska finnas. När jag frågade efter ett vanligt kokt ägg kollade hon på mig som om jag kom från en annan planet och sa nej "nej ägg har vi inte".

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Jacksonsweden

Dear Jacksonsweden,
Thank you for your review, I am delighted you enjoyed your stay here at ibis Styles. Please accept my apologies the breakfast did not meet your expectations, at the moment we have no plans to incorporate hot food in our offering however we are working on a number of improvements to our continental breakfast, I do hope you will have the opportunity to try on a future visit to Edinburgh, it would be our pleasure to welcome you back.

Best Regards
Jen

Omdömet skrevs 11 juni 2016 från mobil enhet

Sista natten på golfresan bodde vi Edinburgh på Ibis Style.
Vänlig personal i receptionen, bra frukostbuffé ej något varmt, fräscha lokaler o inredning . Vi bodde i ett handikappanpassat twin room extremt stort och luftigt rum.
Mycket prisvärt boende centralt i Edinburgh.

Bodde här: juli 2015, reste med vänner
Tack Kent O
Carmine A, Manager på Ibis Styles Edinburgh Centre St Andrew Square, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2016

Dear Kent O,

Hole-in-one I'd like to say.

Thank you for your feedback and I'm proud to see that our all inclusive breakfast was at your convenience and our happy mood makers help during your stay.

Feel welcome to check our website to have even more interesting offer and hoping we will see you soon in our vibrant capital city.

All the best,

Nicolas Salvi
Assistant Manager

Omdömet skrevs 2 november 2015

Hotellet ligger bra, centralt och gångavstånd till alla delar av centrum. Personalen var mycket trevlig och hjälpsam. Rummet var litet men fint inrett. Sängen var bred, men väldigt hård och obekväm, sov inte så gott där. AC:n i rummet fungerade sådär (antingen väldigt varm luft eller iskallt). Städningen var sådär, smutsigt redan från start och inte blev det bättre efter ett par dagars vistelse. Överlag ett helt okej rum med tanke på priset. Frukosten var helt okej med tanke på att den ingick, inget för den som väntar sig en mastig hotellfrukost, men helt okej för att få i sig nåt snabbt. Snabbt och smidigt gratis Wi-Fi. Kommer man med buss eller spårvagn från flygplatsen är det mycket nära från hållplatserna vilket är ett stort plus.

• Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
1  Tack 912antonj
Carmine A, General Manager på Ibis Styles Edinburgh Centre St Andrew Square, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2015

Dear Anton J,

Thank you for your candid feedback regarding your stay with us.

We’ll be sharing your review with our team to see how we can make improvements in the future.

Kind regards
Carmine

Omdömet skrevs 16 augusti 2015

Hotellet ligger centralt och nära till shopping .receptionen fin och vi fick ett rum på bottenvåningen stort med breda sängar.de hade duschkabin att duscha i.ett hotell man kan komma tillbaka till frukosten saknade scambel egg och bacon

• Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
2  Tack Rolf N
Carmine A, General Manager på Ibis Styles Edinburgh Centre St Andrew Square, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2015

Dear Rolf N,

Thank you for choosing to stay with us during your recent visit to Edinburgh.

Regarding the non-cooked full English breakfast, please be informed that in ibis Styles we offer a complimentary continental buffet as part of our brand product.

We hope to see you again soon in Scotland’s vibrant capital city.

Har en fantastisk sommar.
Carmine