“Så bra!”

Kök: Europeiskt, Skotskt
Middagsalternativ: Lunch, Bokningar
Område: Old Town
Omdömet skrevs juni 18 2017 från mobil enhet

Ett måste för alla som har en inre brittisk tant och som egentligen önskade att de levde i Downton Abbey

Tack malmbom

Omdömet skrevs maj 21 2017 från mobil enhet

Jag deltog tillsammans med ca 160 personer i konferens där avslutningsmiddagen hölls här. Miljön är fantastisk i Upper Libery och maten var mycket god. Serveringen var precis så att alla vid samma bord fick mat på samma sekund. Kvällen avslutades sedan med skottska danser.

Tack Bengt I
Omdömet skrevs april 15 2017 från mobil enhet

Här firade vi vår fyraårsdag under vår trip till denna underbara dag. Vi tog en afternoon tea för ett förvånansvärt billigt pris. Stämningen bland böckerna är fantastisk. Så rogivande och vackert med fin musik. Servicen är väldigt bra och allt var gott. Teet mycket gott. Trots den maffiga omgivningen kändes det inte pretentiöst, utan avslappnat. Vi återkommer gärna!
Obs: Kom dit hungrig! Mycket mat får man. Boka även ett av de mer avskilda borden om ni vill sitta lite mer ifred.

Tack Michelle M
Omdömet skrevs augusti 29 2016

Vi tog en afternoon tea kl 12.kunde inte få en annan tid men det gjorde inget då behövde vi ingen lunch.Det ligger i ett gammalt bibliotek.Härlig atmosfär.Boka bord innan.Man får två uppsättningar.Ett med scones m.m och ett med godsaker.Man får dricka hur mycket tea man vill.Jag provade tre olika typer.
Rekommenderas alla dagar i veckan.
Jag kan tänka mig att gå hit igen men gillar också att testa nya ställen.

Tack Jean-Pierre M
Omdömet skrevs april 9 2016 från mobil enhet

Jag och min tonårsdotter hade en magisk eftermiddag med bästa tänkbara service. Vänlig personal som förklarade allt noga. Vi fick ingående hjälp med val av te och dem berättade även om innehållet och annan information om alla vackra godsaker.
Jag njöt av varje sekund. Detta vill jag göra igen! Kändes så otroligt fint, proffsigt och lyxigt och var prisvärt! I Sverige skulle det ha kostat det dubbla. Vi orkade tyvärr inte äta upp riktigt allt, men smakade i alla fall på det. Ett tips, kom hungriga. Tack för ett minne för livet!

Tack Jenny T

Resenärer som tittade på Colonnades at The Signet Library tittade också på

Edinburgh, Skottland
Edinburgh, Skottland

Besökt Colonnades at The Signet Library? Berätta vad du tyckte!