Radisson Blu
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 223 US$/natt.

Malmaison Hotel(Edinburgh)
Safestay Edinburgh(Edinburgh)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Murrayfield Hotel and House(Edinburgh)
Priceline
  • Fri parkering
Sandaig Guest House(Edinburgh)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Fri parkering
Ibis Edinburgh Centre South Bridge(Edinburgh)(Mycket prisvärt!)
ibis
Omdömet skrevs 2 mars 2017 från mobil enhet

Mysigt ställe på gångavstånd från city.
Fina rum med fantastisk utsikt.
På minussidan: Vi blev först incheckade i ett felaktigt rum och fick byta till ett mindre. Vid ett tillfälle glömde städpersonalen att låsa vårt rum.
Personalen var trevlig men inte superproffsig.
Frukostbuffén var inte så välfylld. Man kunde beställa "brittisk frukost" från en meny.
Trevliga utrymmen att sitta vid- bibliotek och bar. Fin inredning där den gamla stilen blandats med modern touch.

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack Kajsa N
Omdömet skrevs 18 juli 2016 från mobil enhet

Mitt i city nära god mat och sevärdheter som konstmuseum. Fina stora rum i sekelskiftesstil. Bibliotek att dricka sitt te i med balkong. En pärm att låna och läsa husets historia. Ett boende till sjuksköterske studerande efter att tiden för herrskap och tjänstefolk var över. Lite av downtown abbey.
Fräck design i modern tappning i en skön krock. Vi hade vackraste vyn över bakgårdarna i Edingburg....
Tack för denna gången.

Bodde här: maj 2016, reste med familjen
Tack Åsa M
Omdömet skrevs 11 augusti 2015

Utmärkt mellanklasshotell med bra läge ca 15 min promenad från centrum. Rummen rymliga och rena, med bra toalettutrymmen. Gemytlig atmosfär. Bl a finns ett bibliotek en trappa upp där man kan dricka gratis te. Bra engelsk frukost ingår. Gratis Wi Fi. Trevlig personal bidrar till den gemytliga atmosfären. Hotellet har en enkel bar, men saknar egen restaurang. Egen bilparkering saknas

• Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
Tack Magnus55
Omdömet skrevs 31 mars 2014

Ett mycket varmt välkomnande av personalen som var väldigt tillmötesgående. Jag bodde i ett stort dubbelrum på 4:e våningen med utsikt över Edinburgh Castle. Rummet var rent, fräscht och modernt inrett med väldigt sköna sängar. Det finns ett bibliotek som man kan sitta och koppla av i och i direkt anslutning kaffe, the, vatten och kakor dygnet runt. Det finns även en liten bar som hade ett bra utbud av whisky, öl och vin. Frukosten var mycket bra. Läget är helt perfekt, det tar drygt 10 minuter att gå till alla affärer, pubar och restauranter i New Town. Det är ganska lätt att hitta parkering precis utanför men ganska dyrt och man får inte parkera mer än i 4 timmar. Jag kan varmt rekommendera detta B&B och kommer definitivt att bo här nästa gång jag kommer till Edinburgh.

• Bodde här: mars 2014, reste med vänner
1  Tack Mikael67
emmacbb, Guest Relations Manager på B+B Edinburgh, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2014

Thank you very much for providing such a lovely, factual review of B+B Edinburgh - we are pleased you have enjoyed all our facilities as well as our peaceful location within the city - we agree that we are perfectly located for exploring all the major attractions of Edinburgh as well the local neighbourhoods of Stockbridge and the Deane Village. We look forward to welcoming you again and assure you of our very best attention at all times.

Omdömet skrevs 17 oktober 2013

Vi bodde i ett familjerum i 4 nätter 9/10-13/10 på detta fantastiska B+B. Rummet var stort och fint, stort badrum och en super bekväm säng. Fanns möjlighet att dricka kaffe, the och choklad på rummet även kakor fanns att tillgå på rummet. Gratis wifi i alla lokaler! Vi bodde på 4:e våningen med utsikt över Edinburgh Castel.
Frukosten var fantastiskt bra, lagades på beställning och smakade utmärkt. Personalen i frukostmatsalen var trevliga och hjälpsamma.
Det fina bibloteket en trappa upp var ett välbesökt ställe utav oss. Där fanns en kaffe, the, choklad, kakor och mineral vatten att tillgå fritt 24 tim. Var väldigt uppskattat.
Fanns även en liten bar som var mysig att sitta i och prova whisky.
Servicen var oklanderlig, all personal var supertrevliga och hjälpsamma.
Gabor och hans polska kollega som vi tyvärr inte vet namnet på var så hjälpsamma. Fick hjälp med bokningar av rund turer, taxi, och tips om sevärdheter vilket var väldigt uppskattat utav oss.
Läget på detta B+B ligger nära city och du kan promenera in utan problem.
Detta B+B är väl värt att bo på och jag kan verkligen rekommendera det, om vi någon gång återvänder till Edinburgh är det ett självklart val att åter bo här.

Tips för att välja rum: 4 våningen hade fantastisk utsikt
  • Bodde här: oktober 2013, reste som ett par