“Intressant konstmuseum”

Information om sevärdheten
Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs april 20 2016

The National Gallery har många utsökta konstverk från olika perioder. För mig var det skotska måleriet mest intressant, men där finns mycket annat också.

Tack Lennart S

Omdömet skrevs april 18 2016

Ett centralt och populärt konstmuseum. Glöm inte titta på arkitekturen också. Ta god tid på er och beundra målningarna.

Tack Lars P
Omdömet skrevs februari 29 2016

Fina utställningar i fina och pampiga lokaler placerade mitt i centrum. Fritt inträde och väl värt ett besök.

Tack Jonas A
Omdömet skrevs juli 30 2015

Mycket fin konst att se och det till priset av gratis. Dessutom en trevlig restaurang och fin butik.

Tack ErikochBerith
Omdömet skrevs juli 24 2015

Om du inte vill betala finns delar av utställningen tillgänglig gratis, kan rekommenderas en regnig dag!

Tack Falkvingar

Resenärer som tittade på Scottish National Gallery tittade också på

Besökt Scottish National Gallery? Berätta vad du tyckte!