“Fin samling målningar”

Information om sevärdheten
Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 18 april 2016

Ett centralt och populärt konstmuseum. Glöm inte titta på arkitekturen också. Ta god tid på er och beundra målningarna.

Tack Lars P

Omdömet skrevs 29 februari 2016

Fina utställningar i fina och pampiga lokaler placerade mitt i centrum. Fritt inträde och väl värt ett besök.

Tack Jonas A
Omdömet skrevs 30 juli 2015

Mycket fin konst att se och det till priset av gratis. Dessutom en trevlig restaurang och fin butik.

Tack ErikochBerith
Omdömet skrevs 24 juli 2015

Om du inte vill betala finns delar av utställningen tillgänglig gratis, kan rekommenderas en regnig dag!

Tack Falkvingar
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 5 november 2014

Blev så förvånad när det inte kostade något att gå in! Här finns konst från alla epoker. Hittade många nya favoriter.

Tack sarahmedetth

Resenärer som tittade på Scottish National Gallery tittade också på

Besökt Scottish National Gallery? Berätta vad du tyckte!