Omdömet skrevs 1 april 2017

Perfekt läge med utsikt över slottet. Gångavstånd till staden och stationen. Stort rum med modern inredning till bra pris.Något dyr frukost.

Något mjuk säng för den som behöver en fast madrass för att sova gott.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Johanna A
Omdömet skrevs 5 december 2016

Mycket fint hotell med bra läge i gamla stan, trevlig och tillmötesgående personal och stort fint rum. Nu hade vi inte frukost men det får det bli nästa gång då den såg mycket fin ut! Ett toppval i härliga Edinburgh!

Datum för vistelsen: november 2016
Tack 207helenas
Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Snyggt och modernt hotell med smaklig inredning. Trevlig personal. Rent, tyst och snyggt. Bra frukost om än lite dyr. Bra läge mitt på Grassmarket i gamla stan nedanför slottet. Kan rekommenderas. Blir lite irriterad att jag måste skriva mer när jag är klar.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Berit A
Omdömet skrevs 23 juli 2016

Ett bra hotell som ligger på ett perfekt läge. Det är gångavstånd till det mesta.
Här finns parkeringsplats till de som kommer med egen bil. Stora och fräscha rum. Det var en bra frukost som tyvärr inte går i rumspriset. ( pris från 11 GPB).

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Ekis52
Omdömet skrevs 2 mars 2016 från mobil enhet

Fina rum med fräscha badrum. Vänlig service. Perfekt läge vid ett livfullt torg. Utsikt mot Edinburg Castle från flera rum.Bra frukost, råvaror med kvalitet.
Yougert med många trevliga tillbehör, rikligt med frukt, god smörgåsmat, kaffe, te mm ingår. Sedan kan man beställa alla tänkbara frukost-rätter.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack UllaE153