“Mycket bra mat och trevlig miljö”

Angels With Bagpipes
Boka med OpenTable
Angels With Bagpipes har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 101 av 2 804 Restauranger i Edinburgh
Kök: Skotskt
Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Old Town
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Mycket trevlig miljö, fin inredning med en lite lyxigare touch än genomsnittet.
Jag testade deras Haggis och Lamm, båda var mycket goda.
Rekommenderar ett besök!

Datum för besöket: juli 2017
Tack 787jespers

Omdömet skrevs 20 maj 2017 från mobil enhet

The Royal Mile kryllar av prylaffärer och pubar med menyer som knappast gläder någon. Mitt bland detta finns denna restaurang. Från utsidan ser det ut som en minirestaurang med ett tiotal platser. Väl inkommen inser man att det finns stort utrymme på två våningsplan. Lunchen vi åt var välsmakande och prisvärd. Fish and chips som höll hög klass och detsamma gällde biffen som tillagats i 12 timmar. Därutöver var personalen vänlig och trevlig.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Bengt I
Omdömet skrevs 18 oktober 2016 från mobil enhet

Åt en mycket god köttbit perfekt stekta efter våra önskemål. Hade en mycket trevlig och serviceinriktad kvinna. Var en trappa ner och där var det en mysig miljö. Kan varmt rekommenderas. Äter gärna där nästa gång vi åker dit.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Mormornr1
Omdömet skrevs 14 oktober 2015

Bra mat och service, men inget extraordinärt. Maten var flashigt upplagd men smakerna inget speciellt, ingen i sällskapet (7 pers), som alla åt olika rätter, var överdrivet imponerad. Servicen var bra men samma här, inget extra.

Datum för besöket: oktober 2015
Tack Erik S
Omdömet skrevs 20 maj 2015

Låt inte lura dig av att det ser ut som ett hål i väggen. Invändigt öppnar det upp sig och restaurangen är i flera våningar (neråt eftersom du går in från High Street). Mycket trevlig och uppmärksam personal, vällagad mat. Vi prövade Haggis och den var faktiskt riktigt god (påminner rätt mycket om en bra pölsa). Köttet var perfekt tillagat och även fisken var utmärkt. Dessutom högst rimliga priser. Rekommenderas!

Datum för besöket: maj 2015
Tack aka130813

Resenärer som tittade på Angels With Bagpipes tittade också på

Edinburgh, Skottland

Besökt Angels With Bagpipes? Berätta vad du tyckte!