Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (6 061)
Filtrera omdömen
6 061 resultat
Medlemsbetyg
1 494
1 736
1 414
818
599
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 494
1 736
1 414
818
599
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 6 061 omdömen
Omdömet skrevs 23 oktober 2017

Fick en stor svit med balkong, två toaletter och stort badkar. Nära till mässhallen och flygplatsen. Maten var riktigt bra för att vara et stort hotell, och personalen mycket trevlig. Tyvärr lite lyhört.

Datum för vistelsen: oktober 2017
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Läge
    • Rum
    • Service
Tack Tommy J
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Patrick S, General Manager på Hilton Birmingham Metropole Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 oktober 2017

Kära Tommy

Tack för din recension.

Det är bra att veta att du hade en trevlig vistelse och vi hoppas att vi har nöjet att välkomna dig tillbaka inom en snar framtid.

Vänliga Hälsningar

Patrick Stapleton
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 april 2016

Bokat fem nätter för att gå på ett event. Fick ett rum med en dörr in till grannen som var helt oisolerad så man hörde dem samtala. Bad att gå byta rum för att slippa få klagomål från dem om vi skulle råka prata lite sent på kvällen. Nya rummet hade ett litet litet fönster uppe vid taket och kändes som en bunker. När vi ville byta igen fick vi bara höra att hotellet var fullbokat. Dessutom blev rummet inte städat en dag utan efter att ha sagt till två gånger med flera timmas mellarum var det städat vid 21-22 på kvällen.

Datum för vistelsen: mars 2016
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack 156madeleinea
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Patrick S, General Manager på Hilton Birmingham Metropole Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2016

Kär 156Madeleinea

Tack för din recension . Dina kommentarer har delats med ledningsgruppen för granskning och åtgärder vid behov .

De till hög uthyrningsgrad under din vistelse , jag beklagar att vi inte kunde erbjuda en mer passande ändring av rummet.

Jag hoppas att du kommer tillbaka och bo med oss igen inom en snar framtid .

Vänliga hälsningar

Patrick Stapleton
General manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 mars 2015

Mycket nöjd med rummet på alla sätt, mindre nöjd med servicen i bar/restaurang. Ung, oerfaren personal som glömde maten för två personer av sex i ett sällskap en kväll, glömde vår dryck till maten andra kvällen.

Datum för vistelsen: mars 2015
  • Restyp: Reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack Marie G
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MaxFlude, Manager på Hilton Birmingham Metropole Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2015

Kära Marie

Tack för dina synpunkter efter din vistelse hos oss.

Jag var glad att se dig hittat ditt rum bekväm under din vistelse och hoppas att ni kommer att acceptera mina apololgies för förfaller i tjänsten du upplevt i loungebaren. Det är inte typiskt för de vanliga servicenivåer i hotellet och jag kommer att vara säker på att förmedla feedback Lounge Manager.

Jag hoppas att vi har nöjet att se dig tillbaka i en nära framtid.

vänliga hälsningar

Max R Flude
Director of Operations

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Oliver S, General Manager på Hilton Birmingham Metropole Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Oliver S, General Manager på Hilton Birmingham Metropole Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen