“Perfection”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

17 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 40 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 15 augusti 2020 för en vistelse i augusti 2020

Datum för vistelsen: augusti 2020
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 20 2020
Good evening Adam and Emma,

Thank you so much for your wonderful feedback about your stay at The Beam. It's lovely to hear you had such a great time and you were able to celebrate your Silver wedding anniversary somewhere special.

We look forward to welcoming you back again next year.

Best wishes
Laura
Luxury Coastal
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera