“Missa inte denna!”

Kök: Italienskt
Bra för: Lokal mat, Affärsmöten, Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 11 september 2018 från mobil enhet

Jättetrevlig personal supergod mat! Rekommenderas! Lite hög ljudnivå där vi satt men allt annat överskuggande detta!

1  Tack Lundstroem

Omdömet skrevs 7 september 2018 från mobil enhet

Fantastiskt trevlig restaurang i härlig miljö. Det var nästan svårt att tro att restaurangen var öppet, det var flera trappor ner i källaren. Men när vi väl öppnade dörren fick vi ett varmt välkomnande. Otroligt bra service och supergod mat.

Tack Charlotta L
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Helt fantastisk miljö, suverän service och helt otrolig mat. Vi hade en hemlagad pasta med skinka, tomat och sås. Otroligt smakrik och god. Rekommenderas.

Tack PJBloom
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig personal som lät oss ta en drink i baren i väntan på ett bord då vi inte hade förbokat. Fantastiskt god mat och gott vin och lokal.

Tack Annsofi C
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang som ligger i en källarlokal. Hög service och köket är snabba på att få ut maten. Beställde kycklinglever till förrätt som var god och värmande i det kyliga Bath. Varmrätten var en perfekt stekt lax med senapssmak. Efterrätten var italiensk glass. Trevlig kväll med god mat.

Tack AltairVega

Resenärer som tittade på Sotto Sotto tittade också på

Besökt Sotto Sotto? Berätta vad du tyckte!