“God mat”

Kök: Italienskt
Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang som ligger i en källarlokal. Hög service och köket är snabba på att få ut maten. Beställde kycklinglever till förrätt som var god och värmande i det kyliga Bath. Varmrätten var en perfekt stekt lax med senapssmak. Efterrätten var italiensk glass. Trevlig kväll med god mat.

Tack AltairVega

Omdömet skrevs 25 september 2016 från mobil enhet

Mycket god mat. Bra och snabb service. Mysig miljö. Jag åt lamm, rekommenderas. En vän åt lax, bästa hon ätit på länge.

Tack Maudans
Omdömet skrevs 1 maj 2015 från mobil enhet

I en mysig lokal med tyvärr hög ljudvolym serverades vi en mycket god middag. Caprese till förrätt, enkel men välsmakande med perfekt mogna tomater och buffelmozzarella. Sea Bass och kyckling till huvudrätt, väldigt gott. Efterrätterna blev profiteoroles o tira misu, supergoda. Vinerna i glas kunde varit bättre därav en fyra. Duktig och trevlig personal.

Tack Tomas Å
Omdömet skrevs 11 augusti 2014

Kom till Bath en fredag, tänkte vi går dit när de öppnar kl. 17 och bokar bord till någon av dagarna vi är här (3) . Men det fanns bara ett alternativ, ät NU eller inte, det var fullt hela helgen!!!!!!
Vi tog chansen, och det ångrade vi inte. Fantastisk mat i mysig miljö (källarvalv). Vi åt antipasto, gott bröd, biff, lammkotletter(7!), tiramisu och gott vin. Helt värt pengarna. Runt 1000:- i svenska pengar.
Tänk på att boka bord innan ni kommer till Bath!

• Atmosfär
Tack Barbac_54
Omdömet skrevs 8 augusti 2013

en kulinarisk upplevelse, allt var gott. Låt dig inte avskräckas från den anspråkslösa källarlokalen. Serveringen var en upplevelse i sig. Rekommenderas.

Tack Peter D

Resenärer som tittade på Sotto Sotto tittade också på

Besökt Sotto Sotto? Berätta vad du tyckte!