“Kanonmat och trevlig personal”
Omdöme om Taste of India

Taste of India
Boka med OpenTable
Taste of India har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 788 av 25 285 Restauranger i London
Område: Notting Hill
Område: Notting Hill
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Enkelt ställe och lite trångt inrett, men jättegod fräsch mat och mycket vänlig och avspänd personal.
Värt att veta: måste gå ner för en trappa för att nå toaletten.

Tack Per P

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god mat, vänlig personal, trångt men mysigt. Vi åt lamm briani och vegetariskt. Godaste naan brödet. Fantastiskt gott öl.
Mycket bra läge.

Tack Mehran M
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Mycket engagerad servitör, Abdul, som gärna ville att jag skulle skriva väl om honom. Det gör jag gärna! För övrigt är maten väldigt god.

Tack Lotta J
Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Rekommenderas här i London. Väldigt trevligt personal. Nan bröden har jag smakt bätte, men de var goda ändå.

Tack Harold W
Omdömet skrevs 15 december 2017 från mobil enhet

På besök i London över helgen hittade vi denna Indiska restaurang i närheten av hotellet.
Riktigt bra mat, Tandoori och Kikärtsgryta. Dessutom mycket trevlig personal. Hit kommet vi tillbaka.

Tack annikalundberg2017

Resenärer som tittade på Taste of India tittade också på

Besökt Taste of India? Berätta vad du tyckte!