“Vi har ätit på några av Gordons”

Heddon Street Kitchen
Boka bord
mån 21/9
20:00
Rankad som nr 1 119 av 23 671 Restauranger i London
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Mayfair
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Vi har ätit på några av Gordons restauranger förut. Denna är den sämsta av dem.

Trevligt bemötande när vi kom till restaurangen. Det är mycket barnfamiljer och trevlig men högljud stamning.

En väldigt trevlig servitör, Tim tog hand om oss.

Vi beställde kycklingvingar och tomatsoppa.

Det var ok men soppan saknade salt vilket också saknades på bordet.

Vi beställde deras biff Wellington och det är deras signatur rätt.

Den var tillagad perfekt men det fans svamp i den vilket jag inte visste om. Det gillade inte jag.

Det som var katastrof var att köttet var segt och trådigt. Det gick inte att äta upp.
Det tar 45 minuter att göra en ny så vi fick faktiskt gå hungriga därifrån.
Dock så bjöd restaurangen på halva rätten.

Restaurangen räddades av serveringspersonalen.

En rolig grej. De har en glassbar för alla stora och små.

Kommer dock inte att gå tillbaka.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Explorer71
GRGroup, Owner på Heddon Street Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2020

Dear Guest,

Thank you for your review. I am glad to hear Tim looked after you on your visit and I am very sorry to hear we did not meet your expectations in terms of food. We aim to deliver excellent experience in all aspects and I do apologise this is haven't been fully delivered on your visit.
Please accept our sincere apologise.

With kind regards,
HSK management

Skriv ett omdöme.Omdömen (2 468)

Omdömet skrevs 2 november 2019

En fantastiskt restaurant i hjärtat av London. Utan reservation fick vi en kulinarisk upplevelse utan dess like. Ett mycket varmt välkomnande, en mycket god och vänlig service och en fantastisk meny - en smakupplevelse som sent skall glömmas! Dessutom blev min son inbjuden - helt spontant - att träffa hela kökspersonalen där köksmästaren berättade hur de lagar mat. Helt enkelt som pricken över i:et!

Datum för besöket: november 2019
Tack Jennie M
GRGroup, Receptionist på Heddon Street Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2019

Dear Jennie,

Thank you so much for such an amazing review. We are glad you and your family enjoyed dinning with us and that your son was able to have an insight of our kitchen.

We hope to see you again very shortly.

Best Wishes,

Omdömet skrevs 29 oktober 2018 från mobil enhet

Servicen var vänlig och Jan var toppen
och skojade med barnen vilket gjorde att de stortrivdes. Några missar i serveringen trots att det var lite folk.

Drinkarna var goda men inget extra. Maten däremot var perfekt tillagad och alla njöt. Extra plis för vällagad barnmat som dessutom var gratis.

Vi kommer gärna tillbaka en annan gång.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack X6403MMdavido
GRG R, Manager på Heddon Street Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2018

Dear David,

Thank you very much for visiting us.
We are pleased to read that you enjoyed your meal and Jan's service.

Please come and visit us again soon.

Best regards,

Omdömet skrevs 22 augusti 2018 från mobil enhet

Åt här med min son två kvällar i rad. Restaurangen ligger på en lugn, mysig gata. Otroligt bra service, med uppmärksam personal. Vi åt fish&chips, hamburgare, pasta och mac and cheese. Allt var fantastiskt gott! Kommer att gå hit nästa gång jag är i London.

Datum för besöket: november 2017
Tack sannasten
GRG R, Manager på Heddon Street Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2018

Dear Sanna,

Thank you for your lovely review.
We strive daily to deliver the highest possible standards of food and service and kind comments from our guests make it all worthwhile.

Please come and visit us again soon.

Kindly,

Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Mat och service får topp poäng, men tyvärr var det alldeles för hög musik, vilket ledde till att alla fick prata högre, så ljudnivån var olidlig. Två damer bredvid oss sa till och då sänkte de musiken lite.

Vi åt Wellington och drack ett amarone vin till. Outstanding gott och personalen är väldigt skickliga!

Datum för besöket: juli 2018
Tack camillac471
GRG R, Manager på Heddon Street Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2018

Dear Camilla,

Thank you for your comments and on behalf of the restaurant I am so sorry to hear that you were disappointed by a bit too loud music.
We take all feedback seriously and I will discuss your points with the team.
Overall I am happy to read that you enjoyed our signature dish and skilled service.

We are looking forward seeing you again soon.

Best wishes,

Resenärer som tittade på Heddon Street Kitchen tittade också på

Besökt Heddon Street Kitchen? Berätta vad du tyckte!