The Arch London(London)
  • Restaurang
Park Grand London Hyde Park(London)(Mycket prisvärt!)
Novotel
Rhodes Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 116 US$/natt.

Dukes Hotel(London)
  • Restaurang
Strand Palace Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 234 US$/natt.

The Stafford London(London)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 480 US$/natt.

Omdömet skrevs 21 september 2017 från mobil enhet

Här bodde vi bra, nära till busshållplats som smidigt tog oss till centrum och vidare därifrån. Vi bodde i en rymlig studio med dubbelsäng och en extrasäng, eftersom vi var tre. Rummet städades varje dag och fräscha stora handdukar ingick, trots att vi fått info att det skulle kosta extra. Hotellet var lugnt och städat, i dubbel bemärkelse. Frukosten var fantastisk med bra service. Personalen i receptionen var hjälpsamma och trevliga, vi kunde maila våra boardingcards till dem för utskrift.

Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack Elisabeth6312
Omdömet skrevs 29 januari 2017

Att reservera ett hotellrum i området Pimlico var inget misstag. Lugnt och skönt område men hotellet låg bara några minuters promenad från tunnelbanan.
Lägenhetshotell där vi fick en "studio lägenhet" - ett stort sovrum med ett bord och två stolar och en rejäl säng, badrum med badkar och i en entrén hade man placerat ett mycket litet pentry. Pentryt är inget man lagar mat i utan man har tillgång till kylskåp en mikrovågsugn. Som gäst har du tillgång till en rejäl pool (ca 20 m) och två olika bastu. Vi valde att inte köpa till frukost pga kostnaden 17 pund per person.

• Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack andersw150
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 5 juni 2016 från mobil enhet

Ganska dyrt, men det här stället är värt att betala för och standarden är bättre än vanligt i London. Rummen är rena och rymliga, poolområdet bra och gymmet fantastisk. Frukostbuffén är också värd att betala för. Du kan antingen välja kontinental eller engelskt alternativ och personalen är mycket vänliga. Den enda nackdelen var inchecknings- och utcheckningsförfarandet. Ett problem löstes inte med ett service-minded leende, utan med sura miner och inte utan hårda argument, så se till att du har all bokningsinformationen i skrift med dig i syfte att visa vad du har bokat.

1  Tack LoveTravel75_4
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Omdömet skrevs 9 februari 2016 från mobil enhet

Fick ett stort sovrum med pentry, badkar i badrummet. Bra service och trevlig personal. Nära till centrum och goda förbindelser med buss och metro..
Det enda negativa med hotellet var depositionen man var tvungen att lämna (50pund), inte lämnades tillbaka vid utcheckning utan skulle komma in på ens konto efter några dagar.

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Ahmad N
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 24 december 2014

Vi kom för två veckor och det var uppenbart att ingen kontrollerar rum innan nya gäster anländer. TV:n i sovrummet fungerade inte och det tog 3 dagar för någon att komma och fixa det trots upprepade anmodanden. Vattnet fungerade inte till badkaret och det tog 24 timmar att reparera. Jag har en stuguthyrningsverksamhet och varje stuga är genomgången mellan gästerna. Detta var inte fallet med Dolphin House. Poolen var inte tillgänglig när barnbarn kom. Ingen anledning gavs men man lovade att den skulle fixas. Det tog 24 timmar. Restaurang personalen gjorde sitt bästa, men klarade inte av det, även om maten är utmärkt. Det var aldrig ett tecken på några chefer och kanske är detta problemet. Oerfaren personal utan ledarskap. Synd eftersom det har förutsättningar att bli ett utmärkt hotell med kök perfekt för London,men det är för många saker som inte fungerar. En del av personalen talar inte någon engelska alls, vilket gjorde det omöjligt att kommunicera för dem och gästerna!

Sorgligt eftersom det skulle kunna vara en vinnare.

2  Tack londonspycat
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original