“London”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Praktisk information: Anpassat för rullstol, Mat finns att köpa, Trappor/hiss, Badrum

Besökte i oktober och vi var där tidigt och undvek därmed körerna. Är ni i London och skall hit så tag besöktet direkt vid öppnandet så sparar man väntetid och får tid över till annat. Upplevde det som välorganiserat och med hjälpsam personal. Jättefin utsikt över staden, rekommenderas!

Tack Patrik A

Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Ett härligt hjul där man har en fantastisk utsikt över london. Kom tidigt så slipper ni köerna. Ett måste.

Tack schylanders
Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Vi besökte London Eye när det regnade häftigt, vilket innebar att vi inte behövde stå i kö för att åka.
Regnet förstörde inte utsikten alls, utan det var rätt häftigt att åka när det regnade.
Vi fick en väldigt fin överblick över staden.

Tack smile_sthlm
Omdömet skrevs 29 september 2018 från mobil enhet

1000:- för en familj. Långa köer. Köpte biljett på gatan men fick ändå stå i superkö för att hämta ut biljetten... Fin utsikt, visst, men hallå? Lägg era pengar på annat - typ Towern eller god mat...

Tack bj_rnk717
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 28 september 2018

Vi var här i början av september, vi hade köpt biljetter redan när vi besökt Madame Tussaudes, så vi behövde bara gå dit och visa biljetten och hoppa in i nästa lediga gondol! Åkturen tog ca 30 min, hjulet rör på sig så långsamt att det knappt känns att man åker runt, vilket är bra! :) Man kunde ta fantastiska bilder på toppen.

1  Tack Cassandra S

Resenärer som tittade på London Eye tittade också på

Besökt London Eye? Berätta vad du tyckte!