“Fantastisk utsikt”

Boka i förväg
Mer information
15,63 US$*
och över
London Eye: Flodkryssning med standardbiljett ...
Rankad som nr 21 av 1 870 saker att göra i London
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Praktisk information: Anpassat för rullstol, Mat finns att köpa, Trappor/hiss, Badrum
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Hade London Explorer pass. Besökte London Eye efter lunch på en tisdag och då gick både kön till utbyte av biljett och sedan till attraktionen förvånansvärt fort, mindre än 30 minuter. Fråga i vilken kö man skall stå och i vilken ordning för det år lite rörigt. Väl uppe är det en fantastisk upplevelse och utsikt. Går mycket lugnt och stadigt så inget att vara rädd för! Ingående 4-D film ca 5 minuter om byggnationen kan vara värd att besöka eftersom det inte var någon kö eller trängsel.

Tack stephenwallman

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Först enormt långa köer för att lösa in förköpt biljett. Sedan kö för att komma på. Tog mer än 2h och ändå var vi där när det öppnade, inte en dag med massa ledigheter. Utsikten var spännande och turen hade sin charm. Tips - förköp inga biljetter, fast lane lönar sig inte. Snabbast att köpa biljetter i automaterna som tar kort.

Tack Carina L
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

fantastisk vy utöver London från detta pariserhjul. hade ett London kort som gav mig förtur till biljettköp som var värt att slippa låga köer

Tack Simson S
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Du måste göra det här. Köp biljett tidigare så slipper du de värsta köerna och åk om möjligt på vardagar, färre folk då. Men utsikten är fantastisk, även för en höjdrädd person som jag....

Tack Patrik W
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

London är historia. Vad mer kan man berätta om denna stad, huvudstad där världen samlas i ett. Med nästan nio miljoner invånare från alla kulturer och alla religioner går staden enbart framåt, det måste betyda något? Besök London Eye och se hela London med egna ögon så förstår du varför jag var där och varför miljoner väljer att flytta dit!!

BESÖK!!

Tack Diosmar J

Resenärer som tittade på London Eye tittade också på

Besökt London Eye? Berätta vad du tyckte!