“Ostrukturerade köer dubbelt upp”
Omdöme om London Eye

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Praktisk information: Trappor/hiss, Mat finns att köpa, Badrum, Anpassat för rullstol
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Först enormt långa köer för att lösa in förköpt biljett. Sedan kö för att komma på. Tog mer än 2h och ändå var vi där när det öppnade, inte en dag med massa ledigheter. Utsikten var spännande och turen hade sin charm. Tips - förköp inga biljetter, fast lane lönar sig inte. Snabbast att köpa biljetter i automaterna som tar kort.

Tack carinal615

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

fantastisk vy utöver London från detta pariserhjul. hade ett London kort som gav mig förtur till biljettköp som var värt att slippa låga köer

Datum för upplevelsen: april 2017
Tack simsons931
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Du måste göra det här. Köp biljett tidigare så slipper du de värsta köerna och åk om möjligt på vardagar, färre folk då. Men utsikten är fantastisk, även för en höjdrädd person som jag....

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack 769patrikw
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

London är historia. Vad mer kan man berätta om denna stad, huvudstad där världen samlas i ett. Med nästan nio miljoner invånare från alla kulturer och alla religioner går staden enbart framåt, det måste betyda något? Besök London Eye och se hela London med egna ögon så förstår du varför jag var där och varför miljoner väljer att flytta dit!!

BESÖK!!

Tack DiosmarJC
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Klart värt pengarna för att få se London uppifrån, var heller inga köer när vi var här. Ett varv tar ca 30 min. Synd det inte har öppet på kvällen då de kunde varit fint att se London med all belysning

Tack daniellingblom

Resenärer som tittade på London Eye tittade också på

Besökt London Eye? Berätta vad du tyckte!