Öppet i dag: 11:00 - 18:00

från 33,01 US$
från 39,30 US$
från 49,52 US$
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Andra gången i London och andra turen med hjulet, fortfarande höjdrädd och vill helst inte stå i fönstret men tvingade mig själv att stå och titta ut. Att åka med hjulet är mycket läskigare än att ta sig upp i the shard, men utsikten över temsen är riktigt fin och när man sakta åker runt så ser man London och Temsen i olika nivåer som kan bidra med fina bilder.

Tack Dan W
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

En måste-grej att göra som turist, inte mycket mer. Rekommenderas om man inte har något annat att hitta på

Tack Ay H
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Helt klart värt pengarna, bokade i förväg på nätet en standard biljett. Billigare och tidssparande att boka online. Vi behövde bara köa totalt 15 min och vi var där en fredag kring kl 12. Jättefin utsikt över staden.

Tack Pernilla N
Omdömet skrevs 6 mars 2018

Det var såklart dimmigt så såg inte så långt men det var en väldigt trevlig tur! Kön var lång men det gick otroligt fort att komma fram, de hade ett väldigt bra system!

Tack CharlottaH3
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Vill du se staden från ovan så är detta ett härligt sett. Rekommendera att man köper biljetter innan då köerna kan bli långa. Uppskattat av hela familjen.

Tack Jessica J