Garden View Hotel
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
  • Bar/lounge
  • Restaurang
Omdömet skrevs 5 december 2016

Hotellet ligger i en lugn och stillsam omgivning som ger ett mysigt intryck. Hjälpsam och trevlig personal med servicekänsla tar emot bagaget om man kommer innan rummen är färdiga. Rummet med två bäddar, wc och dusch är av normalklass för att vara i London. Platt-Tv och Wifi (om än begränsad) tillhandahålls också. Hissen är trång och skramlig men fungerade klanderfritt. Trappor och korridorer är smala och trånga. Frukosten är sparsmakad och enkel och typisk för London. Ett par minuters gångavstånd till tunnelbanestation,Earl´s Court är suveränt när man snabbt vill ta sig in i city. I området finns också bra butiker, caféer och små mataffärer. Hotellpersonalen ordnar med transporter om man så vill. Totalt sett ett mycket bra hotell som med sitt lugna läge attraherar.

• Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack Natur56
Omdömet skrevs 15 november 2016

Jag har bott här flera gånger och tycker det är kanonmysigt! De som jobbar här är hjälpsamma och trevliga. Ett plus är att det tar max 5 minuter att gå till Earls Court´s tunnelbanestation, där det går många linjer så du tar dig snabbt och smidigt in till stan eller var du vill åka. Trevligt, lugnt och tryggt område.

Frukosten på hotellet är väl sissodär, men så är det överlag på hotell i London så inget märkvärdigt. Finns små kaféer i närheten man kan käka en god frukost på istället!

De har ett luggageroom där du kan lämna bagaget gratis, vilket är smidigt om man ska ta ett flyg senare på dagen och inte vill gå och släpa på väskan.

Tips för att välja rum: Gärna över markplan!
  • Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Mimmi G
Omdömet skrevs 5 augusti 2016

Smidig incheckning- inget problem med left luggage service. Hyfsat stort rum med 2 bäddar mot baksidan gård. Ingen trafik utanför vilket var bra. Trafiken hördes på håll. Nära tunnelbana Earls Court ca 3 minuter så nära både om man reser från Victoria eller Hammersmith. Inte långt att ta sej till V&A eller Notting Hill tex. Wifi fungerade bra hela tiden vi bodde där (2 nätter). Rummet hade trägolv, ingen hemsk heltäckningsmatta!
Enda minus är ventilationen så vi hade fönstret öppet hela tiden. Mycket varmt i byggnaden, det kan ju vara ett plus vintertid.

• Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
Tack AnetteN866
Omdömet skrevs 18 maj 2016 från mobil enhet

Enkelt hotell med ganska små rum. Det var en 160 säng och inte mycket mer men rent och fräscht och vi sov gott. Vi hade ett rum mot parken vilket var toppen. Kunde ha fönster öppna på natten utan att bli störd av trafik. Mycket lugnt läge vilket vi uppskattar och utsikt över en fin liten park. Sen tog det bara ett par minuter till tunnelbanan och gata med bra restauranger och pubbar. Rekommenderar starkt pizzerian på huvudgatan vid Earls court, supergoda surdegspizzor med fina råvaror. Vi åt aldrig frukost på hotellet så det vet jag inte hur den är. Bra frukostställen vid huvudgatan.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack Kristin M
Omdömet skrevs 15 januari 2016 från mobil enhet

Billigt hotell nära tunnelbanan med 3 linjer. Vårt rum var ok rymligt, bra temperatur och rent. Fungerande wifi. Kunnig och vänlig personal, hissen lite skramlig och liten. Vi åt frukost ute, fanns ett par trevliga ställen i närheten. Från Gatwick gick billiga easybus nära hotellet. Även hotellet ordnade transport till Gatwick och Heatrow.

Bodde här: januari 2016
Tack anniyli