“Bra för priset”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Garden View Hotel
Rankad som nummer 574 av 1 077 hotell i London
Omdömet skrevs januari 27 2017

Det här är ett perfekt hotell för dig som vill bara vill sova på ett rent helt ok hotell beläget i ett bra läge. Det finns bättre hotell, men då får du betala mer. Det var rent, servicen var helt ok och vi bodde och sov bra där. Sedan har de en del saker som inte är perfekta, i vårt rum så gick det inte att helt stänga fönstret, de hade själva skruvat på några träbitar för att få fönstret i spänn så att det stängdes (utan något bra resultat kan jag säga), jag tryckte in en tepåse mellan handtaget och karmen för att få det att sluta igen lite bättre. Det ej helt stängda fönstret gjorde att det drog kallt på golvet (vi var där i januari) men eftersom elementen var på max så jämnade det ut sig. Vissa saker är lite rackiga och så men inget som stör mig. Frukosten är en rätt tråkig kontinental variant så planera hellre att äta på någon av de bra pubarna i närheten som serverar bra frukost eller inne i stan. Skulle tänka mig att bo där igen.

• Bodde här: Januari 2017, reste med familjen
Tack Andis169

Omdömet skrevs december 5 2016

Hotellet ligger i en lugn och stillsam omgivning som ger ett mysigt intryck. Hjälpsam och trevlig personal med servicekänsla tar emot bagaget om man kommer innan rummen är färdiga. Rummet med två bäddar, wc och dusch är av normalklass för att vara i London. Platt-Tv och Wifi (om än begränsad) tillhandahålls också. Hissen är trång och skramlig men fungerade klanderfritt. Trappor och korridorer är smala och trånga. Frukosten är sparsmakad och enkel och typisk för London. Ett par minuters gångavstånd till tunnelbanestation,Earl´s Court är suveränt när man snabbt vill ta sig in i city. I området finns också bra butiker, caféer och små mataffärer. Hotellpersonalen ordnar med transporter om man så vill. Totalt sett ett mycket bra hotell som med sitt lugna läge attraherar.

• Bodde här: November 2016, reste med vänner
Tack Natur56
Omdömet skrevs november 15 2016

Jag har bott här flera gånger och tycker det är kanonmysigt! De som jobbar här är hjälpsamma och trevliga. Ett plus är att det tar max 5 minuter att gå till Earls Court´s tunnelbanestation, där det går många linjer så du tar dig snabbt och smidigt in till stan eller var du vill åka. Trevligt, lugnt och tryggt område.

Frukosten på hotellet är väl sissodär, men så är det överlag på hotell i London så inget märkvärdigt. Finns små kaféer i närheten man kan käka en god frukost på istället!

De har ett luggageroom där du kan lämna bagaget gratis, vilket är smidigt om man ska ta ett flyg senare på dagen och inte vill gå och släpa på väskan.

Tips för att välja rum: Gärna över markplan!
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: December 2015, reste som ett par
Tack Mimmi G
Omdömet skrevs augusti 5 2016

Smidig incheckning- inget problem med left luggage service. Hyfsat stort rum med 2 bäddar mot baksidan gård. Ingen trafik utanför vilket var bra. Trafiken hördes på håll. Nära tunnelbana Earls Court ca 3 minuter så nära både om man reser från Victoria eller Hammersmith. Inte långt att ta sej till V&A eller Notting Hill tex. Wifi fungerade bra hela tiden vi bodde där (2 nätter). Rummet hade trägolv, ingen hemsk heltäckningsmatta!
Enda minus är ventilationen så vi hade fönstret öppet hela tiden. Mycket varmt i byggnaden, det kan ju vara ett plus vintertid.

• Bodde här: Augusti 2016, reste med vänner
Tack AnetteN866
Omdömet skrevs maj 18 2016 från mobil enhet

Enkelt hotell med ganska små rum. Det var en 160 säng och inte mycket mer men rent och fräscht och vi sov gott. Vi hade ett rum mot parken vilket var toppen. Kunde ha fönster öppna på natten utan att bli störd av trafik. Mycket lugnt läge vilket vi uppskattar och utsikt över en fin liten park. Sen tog det bara ett par minuter till tunnelbanan och gata med bra restauranger och pubbar. Rekommenderar starkt pizzerian på huvudgatan vid Earls court, supergoda surdegspizzor med fina råvaror. Vi åt aldrig frukost på hotellet så det vet jag inte hur den är. Bra frukostställen vid huvudgatan.

Bodde här: Maj 2016, reste som ett par
Tack Kristin M
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Londonhotell
London Court Hotel
Lord Kensington Hotel
Nr 731 av 1 077 i London
433 omdömen
Visa priser

Besökt Garden View Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Garden View Hotel

Adress: 29-31 Nevern Square, London SW5 9PE, England (Tidigare Terstan Hotel)
Region: Storbritannien > England > London > Earls Court
Bekvämligheter:
Busstransfertjänst
Typ av hotell:
Rankad som nummer 574 av 1 077 hotell i London
Prisklass: 487 kr - 1 506 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2,5-stjärnigt — Garden View Hotel 2.5*
Antal rum: 61
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Garden View Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Hotel Garden View
Garden View London
Garden View Hotel London

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?