Garden View Hotel
  • Restaurang
Strand Palace Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 171 US$/natt.

CrownePlaza.com
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 225 US$/natt.

• Pool
  • Restaurang
Mercure London Bridge(London)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Orbitz.com
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 252 US$/natt.

Rhodes Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 130 US$/natt.

Dukes Hotel(London)
Omdömet skrevs 15 november 2016

Jag har bott här flera gånger och tycker det är kanonmysigt! De som jobbar här är hjälpsamma och trevliga. Ett plus är att det tar max 5 minuter att gå till Earls Court´s tunnelbanestation, där det går många linjer så du tar dig snabbt och smidigt in till stan eller var du vill åka. Trevligt, lugnt och tryggt område.

Frukosten på hotellet är väl sissodär, men så är det överlag på hotell i London så inget märkvärdigt. Finns små kaféer i närheten man kan käka en god frukost på istället!

De har ett luggageroom där du kan lämna bagaget gratis, vilket är smidigt om man ska ta ett flyg senare på dagen och inte vill gå och släpa på väskan.

Tips för att välja rum: Gärna över markplan!
  • Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Mimmi G
Omdömet skrevs 5 augusti 2016

Smidig incheckning- inget problem med left luggage service. Hyfsat stort rum med 2 bäddar mot baksidan gård. Ingen trafik utanför vilket var bra. Trafiken hördes på håll. Nära tunnelbana Earls Court ca 3 minuter så nära både om man reser från Victoria eller Hammersmith. Inte långt att ta sej till V&A eller Notting Hill tex. Wifi fungerade bra hela tiden vi bodde där (2 nätter). Rummet hade trägolv, ingen hemsk heltäckningsmatta!
Enda minus är ventilationen så vi hade fönstret öppet hela tiden. Mycket varmt i byggnaden, det kan ju vara ett plus vintertid.

• Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
Tack AnetteN866
Omdömet skrevs 18 maj 2016 från mobil enhet

Enkelt hotell med ganska små rum. Det var en 160 säng och inte mycket mer men rent och fräscht och vi sov gott. Vi hade ett rum mot parken vilket var toppen. Kunde ha fönster öppna på natten utan att bli störd av trafik. Mycket lugnt läge vilket vi uppskattar och utsikt över en fin liten park. Sen tog det bara ett par minuter till tunnelbanan och gata med bra restauranger och pubbar. Rekommenderar starkt pizzerian på huvudgatan vid Earls court, supergoda surdegspizzor med fina råvaror. Vi åt aldrig frukost på hotellet så det vet jag inte hur den är. Bra frukostställen vid huvudgatan.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack Kristin M
Omdömet skrevs 15 januari 2016 från mobil enhet

Billigt hotell nära tunnelbanan med 3 linjer. Vårt rum var ok rymligt, bra temperatur och rent. Fungerande wifi. Kunnig och vänlig personal, hissen lite skramlig och liten. Vi åt frukost ute, fanns ett par trevliga ställen i närheten. Från Gatwick gick billiga easybus nära hotellet. Även hotellet ordnade transport till Gatwick och Heatrow.

Bodde här: januari 2016
Tack anniyli
Omdömet skrevs 22 juni 2015

Ett typiskt trångt engelskt hotell med små rum. Standarden på rummen var av medelklass men allt var bra städat samt helt och rent.

Toaletterna funkade bra och man bytte handdukar varje dag. I toaletten fanns en fastbyggd hårtork samt även små flaskor med shampo, balsam och tvål.

Platt-Tv med många engelska kanaler att välja. Det fanns inget kylskåp men en vattenkokare samt the och kaffe.

Frukosten som ingick var av enkel sort och bestod av kaffe, the, jouce, mjölk samt tre sortes flingor, fralla som man kan rosta och marmelad samt smör som enda pålägg. Man accepterar ej att gäster tar med sig kompletterande saker eller egen frukost till denna matsal.

Hotellet hade en väl fungerande Wi-Fi som var gratis på alla rum. Dock så var åtkomsten av och till begränsad p.g av högt surfande av övriga gäster.
Jag tyckte att det var relativt tyst mellan rummen men man kunde ibland höra hissen gå eller spolning av toaletter samt övriga gästers gående i de knarriga korridorerna.

Hotellet har ej någon aircondition, eller ens en fläkt så blir det varmt är det enda alternativet att öppna rutan/rutorna.

Hotellet är inget för den som har problem att röra sig då det är smala trappor och vindlande korridorer. Det finns dock hiss som kan användas medn detta är ingen garanti att t.e.x rullstolsburna kan ta sig överallt då vissa rum ligger en halv trappa ner eller upp från våningsplanen.

Hotellet ligger ca 5 minuters gångavstånd från närmaste pub/tunnelbana/centrumgata.

Allt som allt ett trivsamt litet hotell som jag utan att tveka skulle besöka igen. Dock inget för den resenär som tycker att hotellet skall vara det där "lilla extra".

• Bodde här: juni 2015, reste med familjen
1  Tack Schwishhhhh