The Arch London(London)
  • Pool
Rhodes Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 107 US$/natt.

Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 202 US$/natt.

Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 232 US$/natt.

The Stafford London(London)
The Savoy(London)
  • Pool
The Hari(London)
Omdömet skrevs 5 augusti 2016

Smidig incheckning- inget problem med left luggage service. Hyfsat stort rum med 2 bäddar mot baksidan gård. Ingen trafik utanför vilket var bra. Trafiken hördes på håll. Nära tunnelbana Earls Court ca 3 minuter så nära både om man reser från Victoria eller Hammersmith. Inte långt att ta sej till V&A eller Notting Hill tex. Wifi fungerade bra hela tiden vi bodde där (2 nätter). Rummet hade trägolv, ingen hemsk heltäckningsmatta!
Enda minus är ventilationen så vi hade fönstret öppet hela tiden. Mycket varmt i byggnaden, det kan ju vara ett plus vintertid.

• Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
Tack AnetteN866
Omdömet skrevs 18 maj 2016 från mobil enhet

Enkelt hotell med ganska små rum. Det var en 160 säng och inte mycket mer men rent och fräscht och vi sov gott. Vi hade ett rum mot parken vilket var toppen. Kunde ha fönster öppna på natten utan att bli störd av trafik. Mycket lugnt läge vilket vi uppskattar och utsikt över en fin liten park. Sen tog det bara ett par minuter till tunnelbanan och gata med bra restauranger och pubbar. Rekommenderar starkt pizzerian på huvudgatan vid Earls court, supergoda surdegspizzor med fina råvaror. Vi åt aldrig frukost på hotellet så det vet jag inte hur den är. Bra frukostställen vid huvudgatan.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack Kristin M
Omdömet skrevs 15 januari 2016 från mobil enhet

Billigt hotell nära tunnelbanan med 3 linjer. Vårt rum var ok rymligt, bra temperatur och rent. Fungerande wifi. Kunnig och vänlig personal, hissen lite skramlig och liten. Vi åt frukost ute, fanns ett par trevliga ställen i närheten. Från Gatwick gick billiga easybus nära hotellet. Även hotellet ordnade transport till Gatwick och Heatrow.

Bodde här: januari 2016
Tack anniyli
Omdömet skrevs 22 juni 2015

Ett typiskt trångt engelskt hotell med små rum. Standarden på rummen var av medelklass men allt var bra städat samt helt och rent.

Toaletterna funkade bra och man bytte handdukar varje dag. I toaletten fanns en fastbyggd hårtork samt även små flaskor med shampo, balsam och tvål.

Platt-Tv med många engelska kanaler att välja. Det fanns inget kylskåp men en vattenkokare samt the och kaffe.

Frukosten som ingick var av enkel sort och bestod av kaffe, the, jouce, mjölk samt tre sortes flingor, fralla som man kan rosta och marmelad samt smör som enda pålägg. Man accepterar ej att gäster tar med sig kompletterande saker eller egen frukost till denna matsal.

Hotellet hade en väl fungerande Wi-Fi som var gratis på alla rum. Dock så var åtkomsten av och till begränsad p.g av högt surfande av övriga gäster.
Jag tyckte att det var relativt tyst mellan rummen men man kunde ibland höra hissen gå eller spolning av toaletter samt övriga gästers gående i de knarriga korridorerna.

Hotellet har ej någon aircondition, eller ens en fläkt så blir det varmt är det enda alternativet att öppna rutan/rutorna.

Hotellet är inget för den som har problem att röra sig då det är smala trappor och vindlande korridorer. Det finns dock hiss som kan användas medn detta är ingen garanti att t.e.x rullstolsburna kan ta sig överallt då vissa rum ligger en halv trappa ner eller upp från våningsplanen.

Hotellet ligger ca 5 minuters gångavstånd från närmaste pub/tunnelbana/centrumgata.

Allt som allt ett trivsamt litet hotell som jag utan att tveka skulle besöka igen. Dock inget för den resenär som tycker att hotellet skall vara det där "lilla extra".

• Bodde här: juni 2015, reste med familjen
1  Tack Schwishhhhh
Omdömet skrevs 3 maj 2015

Bra läge och mycket tyst, rent och hyfsat modernt för att vara London och den prisklassen.

Nära till Earls Court tunnelbana, 10 min till city.
Det ingår continental frukost, bröd och kaffe och flingor med mjölk. Tyvärr var det alltid kö till frukosten pga fullbelagt och uppenbarligen för liten fukostmatsal.

Internet fungerade måttligt bra på 2ea våningen där vi bodde. Såg att några satt nere vid receptionen och surfade.

Vacker park utanför.

• Bodde här: maj 2015, reste som ett par