“harry potter tour”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 1 april 2018

Kate var underbar som guide. Berättade med inlevelse och kunskap. Gav en helt nu sida av böckerna. Känslan av Hade ingen aning infann sig flera gånger. Hon pratade så även sonen hängde med i allt som berättades

Tack EvaH2505
Brenda C, Gerente på Strawberry Tours, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Hej Eva! Thanks for leaving a review of your Strawberry Tours. We are glad to read you have enjoyed the experience with Katie and we certainly hope to see you joining us for more fun and informative tours! Tack så mycket!

Omdömet skrevs 16 mars 2018

Med passionerad guide känns två timmars vandring genom stadsdelen Shoreditch inte ens lång. Jonny hette guiden, till vardags även skådespelare, som visade street art med stor entusiasm och mycket kunnande. Konsten, som är olaglig och kan försvinna till nästa dag, visade sig ge en intressant och ny bild av London. Väl värt att betala litet för - även om turen erbjuds gratis.
Vi - ett gäng 18-åringar med lärare - var yttterst nöjda.

Tack karinvf
Brenda C, Gerente på Strawberry Tours, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2018

Hi Karin! Thank you so much for taking the time to leave a review, we appreciate your feedback and love to hear good reviews from our guides as well. We are happy to hear you enjoyed the experience with Jonny and we hope you can join us for more amazing and unforgettable Strawberry Tours! Until next time!

Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

Det var en väldigt bra rundtur där man såg de olika ställen från Harry Potter världen och fick veta historien bakom dem. Vi fick den otroliga guiden Nathan som hade mycket inlevelse och stort intresse för Harry Potter och han gjorde turen rolig och spännande. Skulle absolut rekommendera till andra

Tack Linnea L
Brenda C, Gerente på Strawberry Tours, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2018

Hallo Linnea! Thank you so much for taking the time to leave a review, we appreciate your feedback and love to hear from you. We are happy to hear you enjoyed the tour with Nathan and we will be waiting for you to come join us for more amazing Strawberry Tours! Tschüss!

Omdömet skrevs 26 november 2017

Väldigt trevlig och intressant tur! Olivia får 10 stora stjärnor!! Kan verkligen rekommendera strawberrytours :)

Tack anna1_bjorklund
Axel J B, Gerente på Strawberry Tours, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2017

Hello there, Anna! Thank you for rating us and sharing your experience, we appreciate your comments and love to hear your opinion. We are glad you enjoyed the tour with Olivia and we hope to see you join us again for more Strawberry Tours soon!

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 29 september 2017

Vi gick denna rundvandring med den utomordentliga guiden Matthew. Han var mycket påläst och berättade på ett inspirerande sätt. Alla vill vi se filmerna igen för att notera de detaljer han visade och berättade om. Vi fick höra mycket om Joanna Rowling och om hur olika filmscener kommit till. För ett Harry Potter fan är en sådan här rundvandring oslagbar. Att den är "gratis" är ju en fördel. Man förväntas dock att ge guiden en slant för besväret då guiderna ställer upp ideellt. Bra att man kan ge så mycket man tycker rundturen är värd eller vad man tycker man har råd med. Kan varmt rekommendera detta.

1  Tack MaddeH14

Resenärer som tittade på Strawberry Tours tittade också på

Besökt Strawberry Tours? Berätta vad du tyckte!