“Underbart”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Middag
Område: Covent Garden
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Ett väldigt trevligt ställe med snabbmat som är otroligt god, bästa burgaren jag ätit! Verkligen värt ett besök

Tack Gabriel O

Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

10 minuters väntan på att beställa, 28 minuters ytterligare väntan på maten (klockan 15:20) och sedan överfallen av 40 duvor (flygande råttor) som personalen gjorde noll och inget för att bli av med. Hamburgaren och pommes hade säkert gått att äta men vem vill slita maten ur näbben på en skabbig duva som äter direkt från din bricka. Vidrigt, aldrig mer!

Tack Ted E
Omdömet skrevs 4 maj 2017 från mobil enhet

De fanns inget att klaga på. Omgivningen, maten och service från personalen var perfekt.
De vart en hamburgare med fries toppat med ost och bacon samt en öl.

Tack Pohlis
Omdömet skrevs 23 april 2017 från mobil enhet

God burgare med supergoda pommes med ostsås. Väldigt organiserar kaos. Trodde det skulle ta jättelång tid att beställa och få maten. Beställde maten först, du får en lite bricka som blinkar och piper när din mat är klar. PerfektNär min mat var klar bar en kille maten till vårt bord, extra trevligt. Personalen var glada och käcka fast det va högtryck. Extra plus för Covent Garden som är supermysigt

Tack Tapas912
Omdömet skrevs 9 mars 2017 från mobil enhet

En härlig atmosfär med mycket folk, musik och uppträde. Burgaren var bra men inget gott bröd. Lite sliten inredning men mysigt ändå. Rekommenderas som en enkel lunch.

Tack Piddda

Resenärer som tittade på Shake Shack tittade också på

Besökt Shake Shack? Berätta vad du tyckte!