“Favorit i repris”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Tower of London/Staden London
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Andra besöket på denna fantastiska restaurangen. Lokalen, maten, drycken, servicen, allt var galet bra!!Missa inte ett besök här, men boka i tid är ett väldigt populärt ställe. Längtar redan tills nästa besök.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Helena L
Skriv ett omdöme.Omdömen (5 387)

Omdömet skrevs 17 januari 2020 från mobil enhet

Ska man äta sushi så ska man göra det just här. Väldigt bra service, underbar utsikt och smaken fantastiskt! Dock lite dyrare än normalt. Värt att testa en god drink i baren också!

Datum för besöket: januari 2020
Tack mariaaA5142GC
Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Vi blev rekommenderade att testa detta ställe av en av våra kollegor & wow vilken upplevelse. Maten var helt fantastisk, kan varmt rekommendera deras Tacitos samt Camden Sushi Samba rolls. Vi var 3 personer som delade på 6 rätter, vilket blev lagom. Drinkarna är supergoda. Priserna är lite dyrare men definitivt värt ett besök.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Digemo
Omdömet skrevs 24 april 2019 från mobil enhet

Sista dagen i London bestämde vi oss för att äta Sushi. Och vilket val. Alla sju i sällskapet blev fantastiskt nöjda.

Vilken utsikt, 38 våningar upp! Läskigt att åka hissen upp och sen ner! Och personalen, fantastisk service!

Jag valde hummertacos till förrätt. Så otroligt gott det var och riktigt smälte i munnen!
Valde också kyckling som även den var mycket god, och serverades med en fantastiskt god sås.
Provsmakade lite utav mitt sällskap, och allt jag provade var mycket gott!

Stark rekommendation för denna restaurang. Gå hit!

Datum för besöket: april 2019
Tack Frostmats
Omdömet skrevs 23 februari 2019 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, vilken upplevelse!!I kombination med underbar utsikt och riktigt bra service blev detta ett restaurangbesök att minnas. Det är ganska dyrt men värt pengarna.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Helena L

Resenärer som tittade på SUSHISAMBA Heron Tower tittade också på

London, England

Besökt SUSHISAMBA Heron Tower? Berätta vad du tyckte!