Omdömet skrevs 14 oktober 2018 från mobil enhet

Toppenläge, med fint rum som hade allt och en väldigt skön säng. Trevlig och hjälpsam personal. Ingen restaurang eller bar på hotellet, men room service och bra deals på alla Sohos restauranger istället. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Sanna S
Pauline N, Reception Manager på The Nadler Soho, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2018

Good Morning Sanna,

It is fantastic to receive your lovely review, thank you for taking the time.

I am delighted to see you enjoyed your stay and the wonderful service that our team provides. We hope to see you again very soon!

Have a great day.

Pauline

Omdömet skrevs 16 maj 2018

Vi bodde 2 vuxna och 2 barn i ett mycket fint rum på våning "-1". Sköna sängar, rent och snyggt, tyst och lugnt med möjlighet att öppna till en liten (!) uteplats där man i alla fall kunde se himlen. Personalen är mycket hjälpsam och läget perfekt. Rekommenderar det starkt!

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack Tellram
Robert A, General Manager på The Nadler Soho, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2018

Hi Tellram,

Thanks so much giving us full marks! The team at Nadler soho simply love what they do and they will get a real kick out of reading your comments.

We hope to welcome you back again soon and thanks for the review.

Cheers,

Rob

Omdömet skrevs 2 april 2018

Vi valde hotellet för läget och snygg inredning, vilket stämde. Förstod att rummen var små, men ej hur små. Jag åkte med min 8-åriga dotter och det var ok men tveksammare med två vuxna. Badrummet fräscht, rummet tyst, pentryt bra med Nespresso bryggare.sängen skön men ganska kort. Funkar 1-3 nätter men sedan behöver man nog mer utrymme.

Rumstips: Tyst, fräscht, små rum
Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Marika S
TheNadlerSohoFOHM, Front of House Manager på The Nadler Soho, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Tack för din recension. Glatt att se att du haft faciliteter och plats för vårt hotell! Jag hoppas att du och din dotter hade en bra tid i London. I förhållande till rummet har vi många olika rumstyper, med olika storlek sängar, var god kontakta oss före ditt nästa besök så att vi kan rekommendera den bästa typen för dina behov.

Jag hoppas att vi välkomnar er tillbaka snart igen

Varma hälsningar

Marianne

Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Om du är i London och vill äta gott och ha nära till shopping så är The Nadler perfekt. Det är inget hotell man spenderar tid i för det finns ingen bar eller restaurang. Dock ligger Oxford Street två minuter från hotellet, Tesco precis bredvid och det finns pubar och restauranger av alla sorter inom 5 minuters promenad. Hotellrummen är pyttesmå, men fräscha och mysiga. Om jag ska till London igen så ska jag absolut bo här.

Datum för vistelsen: december 2017
1  Tack Mia1201
Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

+Snyggt modernt och perfekt läge med väldigt engagerad personal. Härligt badrum och rikligt med laddningsstationer.
- extrasängen hade 2 delad madrass( inte skönt)
Dåligt med allmänna utrymmen , ingen resturang eller bar.( du kan beställa frukost till rummet)
Men.. fullt med resturanger runt hörnet.
Prisvärt!

Datum för vistelsen: april 2017