Omdömet skrevs 20 mars 2018

Billigt för att vara London, men ganska normala priser för övriga...
Bra läge nära T-bana Southwark och tågstation Blackfriars.
Nära till vattnet, London eye och det mesta med buss eller t-bana.
Ganska basic rum med en hygglig standard även om det saknar allt extra.
Trist badrum som är en färdig plasthytt komplett med fejkat trägolv, nåtat och allt.
Helt ok personal.
En hel gata med restauranger och pubar runt hörnet dessutom både tesco och andra affärer i närheten.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack StockholmSwedebear
Ibis London B, Guest Experience på Ibis London Blackfriars, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2018

Thanks for your review. I am glad you had a good stay with us. See you on your next trip hopefully!

Sincerely,
Guest Experience

Omdömet skrevs 11 juli 2017

Mycket fint, rent och trevlig hotell. Mycket bra frukost och bra utbud i baren. Rummen är små men rena och fina. Vi hade en helt okej utsikt från vårt fönster vilket man inte alltid har i London även på ett dyrare hotell. Vi var där med vår son på 10 månader. De fixade en babysäng till oss. Fantastiskt trevlig personal!

Rumstips: Ju högre upp desto bättre. Vi bodde på 10:e våningen och hade bra utsikt.
Datum för vistelsen: april 2017
Tack LisaMarieLind
Ibis London B, Manager på Ibis London Blackfriars, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2017

Thank you for your kind comments and compliments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back again soon. Kind regards,
Frederic Le Bras
Assistant General Manager

Omdömet skrevs 30 mars 2016 från mobil enhet

Modernt och fräscht hotell som passar bra för ett Londonbesök. Inte jättecentralt men nära till det mesta. Gångavstånd till London Eye åt ena hållet och Borough Market åt andra. Vänlig personal. Bra frukost även om det var lite trångt och stökigt. Kunde gott ha varit lite mer yta kring frukosten, både kring buffebordet och sittplatserna.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack jansundin
Ibis London B, Talent & Culture Coordinator på Ibis London Blackfriars, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2016

Tack för att du tog dig tid att skriva en översyn. Jag är glad att du planera din resa. Jag ser fram emot att träffa er igen inom en snar framtid.
Vänliga hälsningar,
Gabriela Berini

Omdömet skrevs 1 oktober 2015

Hotellet ligger 10min bakom The eye, milleniumhjulet. Nära Tunnelbanan,
Modernt hotell med ljus inredning och bra men små rum.
Viktigt att välja högt upp i huset annars dålig utsikt !
Rejäl frukost och ok men små rum.

Rumstips: Välj högt upp för att få bra utsikt annars risk för att titta in i en vägg...
Datum för vistelsen: september 2015
Tack B E
Ibis London B, Duty Manager på Ibis London Blackfriars, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2015

Thank you for your review.
Kind Regards,
Cynthia Heim

Omdömet skrevs 1 februari 2015

Ett hotel som duger gott och väl för övernattning. Rent och fräscht. Badrummet påminner om en båthytt, men det verkar vara Ibis standard. Bra frukost för att vara engelsk. Jag upplevde god service och gott bemötande.

Datum för vistelsen: januari 2015
2  Tack StinaLundgren
Ibis London B, Duty Manager på Ibis London Blackfriars, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2015

Thank you for your kind review.
I am glad the team made your stay enjoyable.
Kind Regards,
Cynthia Heim