Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 193)
Filtrera omdömen
1 193 resultat
Medlemsbetyg
504
420
161
64
44
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
504
420
161
64
44
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
446451 av 1 193 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 2 juli 2016

Datum för vistelsen: juni 2016
  • Restyp: Reste som ett par
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Michael M, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 juli 2016 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juli 2016
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Michael M, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 juli 2016 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juli 2016
Restyp: Reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Michael M, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 juni 2016 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juni 2016
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Michael M, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 juni 2016

Datum för vistelsen: juni 2016
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Michael M, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, svarade på det här omdömetSvarade 30 juni 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen