Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 202 US$/natt.

• Pool
  • Restaurang
Mercure London Bridge(London)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 234 US$/natt.

Rhodes Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
The Stafford London(London)
The Hari(London)
The Savoy(London)
  • Pool
Omdömet skrevs 28 september 2017

Ett toppenställe, som att komma hem. Sköna sängar bra klimatanläggning. En alldeles lagom frukost. Bra personal. Nära tunnelbana. Bussar som går utanför direkt ner mot Trafalgar (linje390) Vi kommer definitivt att komma tillbaka.

• Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack lasse102
Omdömet skrevs 19 oktober 2016

Det här är en liten pärla bara ett stenkast från Oxford Street. Otroligt gästvänligt, fina rum och det är rent överallt. Service på topp! Lite oljud från all trafik men man kan välja rum med fönster mot gården. Jag var här för 15 år sedan - stället håller fortfarande stil. Rekommenderas varmt!

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
1  Tack Stina D
Omdömet skrevs 23 augusti 2016

Rummen har egen karaktär samtidigt som det syns tydligt att de hör ihop. Har bott här flera gånger i olika rum, frukosten och det utmärkta läget gör detta till ett självskrivet favorithotell. En stor del av charmen är alla vinklar och vrår.

Tips för att välja rum: Det var vägarbete utanför vid mitt senaste besök och jag hade ett rum mot gatan, har inte störts förut.
  • Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
Tack Sussie J
Omdömet skrevs 27 juni 2016 från mobil enhet

Hotell i London är dyrt. Jag har bott på ca 15 olika hotell i London i olika prisklasser. Stauntons 3-bäddsrum är prisvärt för att vara London. Klassiskt engelskt gathus som gjorts om till hotell. Entre i "vardagsrummet", frukost i källaren, smal trappa med heltäckningsmatta, små rum. Finns flera liknande i området. Staunton sticker ut med bra wifi (även om det hackade första kvällen), luftkonditionering i alla rum, helt och rent med bra städning och frukost. Läget är toppen med närhet till tunnelbana och Fitzrovias restaurangkvarter (se mina andra recenssioner). Förväntar du dig inte mer kommer du att bli nöjd.

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack BoySue
Omdömet skrevs 17 juni 2016 från mobil enhet

Centralt, litet hotell med nära till tunnelbana och många trevliga restauranger. Hotellrummet (trebädds) hade sköna sängar, sänglinne och rymligt badrum. Klimatanläggningen i rummet var toppen, svalt och mycket god nattsömn! Vi hade rum in mot gården, vilket gjorde att trafiken utanför inte hördes. Frukosten får godkänt, jag saknade dock ost! Tycker att hotellet är väl dyrt, men så ser hotellpriserna ut i London och i förhållande till det sticker priset inte ut.

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack sarahelisabet