Omdömet skrevs 3 juli 2017

Hade egentligen bokat ett rum på ett av deras andra hotell men vid ankomst så blev jag flyttad till detta hotell som hade högre standard utan att jag behövde betala extra samt så erbjöd dom frukost som jag inte valt till, också kostnadsfritt så det var väldigt bra gjort!.
Hotellet i sin helhet var väldigt bra med bra service. Snyggt inrett rum med sköna sängar och en riktigt bra frukost. Rekommenderas absolut. Ca 1 timmes promenad till Buckingham Palace genom Hyde park så ingen dum promenad. Annars finns både tunnelbana och tågstation nära från hotellet.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Fredrik Ö
Pranav B, Manager på Park Grand London Lancaster Gate, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2017

Kära gäst,

Tack för att du delar feedback om din vistelse på Park Grand London Lancaster Gate. Vi är glada att notera att du hade en bra vistelse och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka igen snart.

Vänliga Hälsningar,

Huschef

Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

Superfint hotell som ligger nära 3 olika tunnelbanestationer vilket gör det enkelt och smidigt att ta sig in till Oxford Circus på 10min.
Fin service, trevlig och hjälpsam personal.
Stora rum för att vara hotell i London.
Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack jennybH2955XG
Pranav B, Manager på Park Grand London Lancaster Gate, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2017

Dear Jenny B,

Thank you for sharing a great 5 star review about your stay with us, we are glad to note that you found our location close to tube stations helpful and had a great stay. We look forward to welcoming you back again soon !!

Kind Regards,

Omdömet skrevs 6 november 2016 från mobil enhet

Detta är ett "design hotell" som ligger i närheten av Hyde Park och på promenadavstånd från Notting Hill och Marble Arch. Det tar fem minuter till närmaste tunnelbanestation (Lancaster Gate). Hotellet är mycket väl skött, personalen mycket service-minded dock är rummen ganska små men helt OK för ett par tre nätters vistelse i London. Hotellet tar nästan 15 £ för frukosten. Lite väl mycket tyckte vi.... Ta hellre en liten morgonpromenad i dessa mysiga kvarter och leta rätt på ett mysigt ställe som erbjuder "english breakfast" för 5-6 £.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack baronnies26170
Pranav B, Manager på Park Grand London Lancaster Gate, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2016

Dear baronnies26170,

Thank you for sharing your review about your experience at the Park Grand London Lancaster Gate. We are glad to note that you had a pleasant stay but disappointed to note that you found the room small and the breakfast expensive.

We do have bigger Club Double Rooms as well, please do get in touch with us directly for your next reservation and I will personally ensure that you are fully satisfied with all aspects of your room !!

We look forward to hearing from you soon !!

Omdömet skrevs 2 november 2016

Reste med familjen, hade två rum. Hotellet var litet, likaså rummen. Det var rent, sköna sängar och personalen var service inriktade. Hotellet låg på en lugn gata, ca 800 m från Paddington station. Det tog 15 min med Heathrow Express till Paddington station. Vi kommer helt klart bo på hotellet igen.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack ullisjonsson
Pranav B, Manager på Park Grand London Lancaster Gate, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2016

Dear ullisjonsson,

Thank you for your review about your stay at the Park Grand London Lancaster Gate. We are glad to note that you had a pleasant stay. However we are disappointed to note that you were not entirely satisfied with the size of your room. We do have bigger Club Double Rooms in the Hotel, please feel free to get in touch with me directly for your next reservation and I will ensure that you have an overall excellent stay with us.

We look forward to welcoming you back soon !!

Omdömet skrevs 19 september 2016

Perfekt hotell. Nära Paddington station med gångavstånd till mycket. Trevlig personal. Fantastisk frukost som ingår i priset. Rent och snyggt. Kylskåp, mini bar, strykbräda och strykjärn, hårtork och kaffe maskin. Vad mer kan man önska på en weekend i London.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack famohlsen
Valent F, Manager på Park Grand London Lancaster Gate, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2016

Dear Famohlsen,

Thank you so much for taking the time to leave a great review about your stay with us. We are happy to note that you found our location close to Paddington very helpful, the staff friendly and enjoyed the breakfast during your stay.

We hope you have the opportunity to welcome you back soon !!